اعزام ۹۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان پلدختر همزمان با ماه محرم

حجت الاسلام علی صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام ۹۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان پلدختر همزمان با فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: از این تعداد ۴۰ نفر مبلغ بومی و مابقی غیر بومی هستند و رسالت تبلیغ دین را که از مهم ترین وظایف آنها بوده بر عهده دارند.

وی افزود: برای اعزام مبلغ به روستاهای دارای خانه عالم و فاقد روحانی شهرستان پلدختر از حوزه علمیه قم درخواست روحانی شده است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر به نقش روحانیون در تبلیغ مسائل دینی و اعتقادی اشاره کرد و گفت: ماه محرم فرصت خوبی برای تبلیغ و ترویج دین توسط روحانیون  بوده و باید در این ماه اهداف و آرمان های قیام امام حسین(ع) را بیان کنند.

حجت الاسلام صیادی افزود: روحانیون در ماه محرم در سخنرانی های خود به بررسی ابعاد مختلف هدف قیام پرداخته و جوانان را با آرمان های امام حسین(ع) و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت آشنا کنند.

وی با بیان اینکه در ماه محرم و صفر زیباترین جلوه های دین به نمایش گذاشته می شود گفت: این زیبایی ها همچنان که از دیر باز در سنت و فرهنگ ما بوده باید به شکل های زیباتر و قابل فهم در مجالس امام حسین(ع)   به جوانان و نوجوانان منتقل شود.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر افزود: اقامه نماز جماعت، ترویج دین مبین اسلام، بیان مسائل اعتقادی، اجتماعی و سیاسی و پاسخ به شبهات دین، پاسخگویی به سوالات شرعی و ذکر فلسفه قیام امام حسین (ع) از مهم ترین برنامه های روحانیون اعزامی به مناطق مختلف شهرستان پلدختر است.