کمپرسورهای میلیاردی قاچاق در لرستان توقیف شد

سرهنگ علی احمدی تبار از کشف کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان دوره چگنی خبر داد و اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با پدیده قاچاق کالا و کمک به توسعه اقتصادی کشور مأموران پاسگاه انتظامی چنار شهرستان دوره چگنی یک دستگاه خودرو کامیون را در آزادراه "خرم زال"  توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از بار خودرو 395 دستگاه پمپ کمپرسور قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این راستا عنوان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف‌شده را دو میلیارد ریال برآورد کردند و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

کشف 6539 قلم انواع داروی مخدر در دلفان

سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده انتظامی دلفان از کشف شش هزار و 539 قلم داروی مخدر خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش داروهای مخدر در سطح شهر دلفان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دو متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دلفان عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان شش هزار و 539 قلم انواع قرص و شربت‌های مخدر کشف شد و دو متهم همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف 63 دستگاه موتورسیکلت متخلف در خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف 63 دستگاه موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش طی اجرای طرح مبارزه با موتورسیکلت‌های مزاحم، پلاک مخدوش و مبارزه با کیف‌قاپی در روز گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌هایی که ما در امسال به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم، مبارزه با کیف‌قاپی و سرقت به‌ویژه درزمینهٔ سرقت موبایل و ایجاد مزاحمت برای مردم است، روز گذشته طرح مبارزه با کیف‌قاپی و توقیف موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش و مزاحم در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد 63 موتورسیکلت متخلف در خرم‌آباد توقیف و روانه پارکینگ شدند، این طرح را به‌صورت مداوم در سطح شهرستان اجرا و پیگیری می‌کنیم، چراکه اعتقاد داریم بیش‌تر سرقت‌ها به‌ویژه موبایل قاپی و کیف‌قاپی‌ها توسط موتورها صورت می‌گیرد، به همین منظور توقیف و بررسی موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش یکی از اولویت‌های پلیس خرم‌آباد است.

کشف زغال چوب قاچاق در دوره چگنی

فرمانده انتظامی شهرستان دوره چگنی از کشف یک‌تن و 300 کیلو زغال چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح تعامل و تشریک‌مساعی با دستگاه‌های اجرایی دولتی، مأموران کلانتری مرکزی و پاسگاه پل کشکان با منابع طبیعی شهرستان  پس از کسب خبر و هماهنگی با مقام قضایی در منزل یک نفر مقدار یک‌تن و 300 کیلو  زغال چوب قاچاق را کشف کردند.

زارع بابیان دستگیری یک نفر در این راستا  افزود: همواره طرح مبارزه با قاچاقچیان فرآورده‌های چوبی با همکاری و تعامل با سازمان جنگل‌ها و مراتع در دستور کار این شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی دوره چگنی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد عنوان کرد: منابع ملی به‌ویژه جنگل‌ها سرمایه هر کشوری است که توسط سودجویان مورد چپاول قرارگرفته و این یگان تعامل سازنده خود را با منابع طبیعی شهرستان در جهت برخورد قاطعانه با آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده است.

بار قاچاق میلیاردی در پلدختر توقیف شد

سرهنگ عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر از توقیف یک دستگاه کامیون آکسور و کشف 20 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور مواصلاتی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران پاسگاه پل تنگ پلدختر در محور آزادراه پل زال،  یک دستگاه کامیون بنزآکسور را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از بار خودرو توقیفی، مقدار بیست تن برنج خارجی قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی پلدختر عنوان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق را  یک میلیارد ریال برآورد کردند و متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.

پلمپ 81 مغازه و منزل در لرستان

سرهنگ هبت اله فرخی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای طرح‌های مستمر برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان قرص روان‌گردان در استان، مأموران مبارزه با مواد مخدر و یگان‌های انتظامی استان از ابتدای امسال تاکنون،  148 هزار عدد انواع قرص روان‌گردان غیرمجاز را  کشف کردند.

وی بابیان این‌که قرص‌های روان‌گردان غیرمجاز  در بازدید از مغازه و اماکن توزیع‌کننده کشف‌شده است افزود: 81 مغازه و منزل در این راستا به‌طور قانونی نیز پلمپ شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عنوان کرد: با توجه به غیرقانونی بودن فروش و توزیع  قرص‌های روان‌گردان، پلیس با جدیت کامل با این‌گونه افراد خاطی برخورد می‌کند.