دلنوشته
وزیر دفاع برای شهید زنده لرستان+ تصاویر‌

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در بدو ورود به استان لرستان مهمان منزلی شد که چشم‌های همیشه خیره یک پدر سال‌ها گرمی‌بخش خانه شده است، خانه‌ای که نور خدا در آن نفس می‌کشد و دل‌های زیادی را مجذوب خود کرده است.

این بار سردار دیگری از این سرزمین به عیادت شهید زنده لرستان آمد، شهید زنده‌ای که مردانه در برابر دشمنان دین ایستادند، فداکاری کرد، رشادت و صلابت به خرج داد، جهاد نمود و سرانجام با جانبازی و جان‌نثاری سال‌ها ساکت و آرام بر روی تخت قرار گرفت تا الگویی از عشق و ایثار باشد.

امروز وعده سردار در بدو ورود به استان به سیده زهرا دختر سید نور خدا موسوی محقق شد و به عیادت پدرش آمد تا با این بزرگ‌مرد تاریخ ایثار و رشادت لرستان دیدار داشته باشد؛ بزرگ‌مردی که هشت سال پیش در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در منطقه لار به فیض جانبازی نائل آمد و اکنون با صددرصد جانبازی هشت سال است که در کما به سر می‌برد.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از اقامه نماز ظهر و عصر دست‌به‌قلم برد تا از مجاهد، ایثارگری و جانبازی شهید زنده لرستان یاد کند، جانبازی که هشت سال نفس‌هایش به دل سیده زهرا و سید محمد نور امید بخشیده است.

در دل نوشته سردار دهقان آمده است: «توفیق زیارت برادر مجاهد، سرباز اسلام و رهبری، سردار سید نور خدا موسوی نصیب شد. خدا را بر این توفیق شاکر و سپاسگذارم. برای ایشان آرزوی سلامت و عافیت کامل و برای خانواده بزرگوار ایشان که عاشقانه و جهادگرانه در حفظ و نگهداری این عزیز تلاش می‌کنند آرزوی توفیق دارم. اجرشان که هر دو اجر مجاهدین درراه خدا است را از خداوند مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام/