یادواره
شهدای
مدافع حرم در استان لرستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در اهداف خود بی‌نظیر است و رهبر یگانه انقلاب اسلامی و رهبری بی‌بدیل آن رکن اساسی پیروزی انقلاب است.

وی افزود: حضور و اطاعت مردم از امام خمینی(ره) نقش کلیدی در پیروزی انقلاب و تداوم آن داشت و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در  سراسر عالم الگو است و دیگران به آرمان‌های بلند انقلاب تأسی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان عنوان کرد: مقام معظم رهبری سکان‌دار این انقلاب است و پیروزی‌های بزرگی در خاورمیانه و کشورهای اسلامی به دست آورده‌ایم، کسانی که توطئه و بنا داشتند خاورمیانه را برهم بزنند و نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند شکست خوردند و با رهبری‌های مقام معظم رهبری و حضور باشکوه آحاد مردم و همه مسلمانان امروز شاهد این پیروزی بزرگ در سوریه و حلب هستیم.

وی بیان کرد: آنچه توانست دل‌ها را به سمت حرم اهل‌بیت(ع) جذب کند و عده‌ای به‌عنوان مدافع حرم حضور پیدا کنند و جان‌فشانی کنند این نیست مگر عشق به اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتمادی که آن‌ها به‌نظام و رهبری ما دارند و حاضرند جان خود را درراه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) فدا کنند.

مهدوی امین تصریح کرد: دهه فجر امسال رنگ و بوی دیگری خواهد داشت، روز 15 بهمن‌ماه مصادف است با ولادت حضرت زینب(س) است که  این روز به‌عنوان روز شهید و شهادت نام‌گذاری شده است و می‌طلبد ایثار، شهادت، شهامت و جان‌باختگی  مدافعان حرم را گرامی بداریم و از کسانی که با عشق از حرم حضرت زینب(س) دفاع کردند و می‌کنند تجلیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در روز ولادت حضرت زینب(س) یادواره شهدای مدافع حرم در سراسر کشور پیشنهادشده و در استان لرستان نیز در دو شهرستان خرم‌آباد و دلفان این مراسم برگزار خواهد شد.