برخورد زشت پرسنل فرودگاه مهر آباد با سرپرست باشگاه خونه به خونه

ظاهرا برای یکی از بازیکنان تیم خونه به خونه جهت رزرو بلیط مشکل به وجود آمده بود که ماجدی قصد حل این مشکل را داشت اما پس از حضورش در قسمت ترافیک ایران ایر با برخورد شدید یکی از پرسنل این قسمت رو به رو شد که در نهایت جر و بحث طرفین به درگیری فیزیکی انجامید. مشت وارده بر صورت سرپرست سابق استقلال باعث خونریزی لب وی شد.

میرشاد ماجدی در مورد ماجرایی که در فرودگاه مهرآباد برای او رخ داده اظهار کرد: من مثل همیشه تجهیزات پزشکی تیم را وکیوم شده در اختیار مامور کنترل ایران ایر قرار دادم تا آن را تحویل قسمت بار دهد اما او از این کار ممانعت کرد. او می‌گفت نمی‌توانید این وسائل را ببرید. من هر چه به او می‌گفتم ۱۰ سال است کارم همین است و همیشه بدون مشکل این کار انجام شده اما او زیربار نمی‌رفت.

 

وی افزود: چون با او وارد جروبحث شدم یکی از مسئولان آنها سراغم آمد تا برای او توضیح دهم چه اتفاقی افتاده است و گلایه مامور کنترل را کردم که با تندی و بی ادبی با من صحبت کرده بود اما این شخص با ناجوانمردی از پشت به من ضربه زد و با مشت به صورتم کوبید.

 

ماجدی ادامه داد: من از این شخص شکایت کردم اما اطرافیان این شرکت از من خواستند که رضایت بدهم از طرفی چون اعضای تیم به قسمت پرواز رفته بودند و باید همراه تیم می‌رفتم مجبور به رضایت شدم. ولی این کار بسیار ناجوانمردانه بود. در این مدتی که سرپرست بودم و در قسمت‌های مختلف سمت داشته‌ام هیچگاه با چنین موردی روبرو نشده بودم.