بازدید 14 هزار گردشگر از باغ شاه بهشهر در ایام نوروز

حمید آزموده در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر در سال 95 که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اعلام اینکه با وجود بارندگی و سرمای هوا در ایام نوروز افزایش 15 درصدی گردشگر در بهشهر صورت گرفت، اظهار کرد: نوروز امسال 14 هزار گردشگر از پارک ملت یا باغ شاه بهشهر بازدید کردند.

 

وی افزود: استقبال گردشگران باوجود نامساعد بودن هوا نشانگر بکر بودن و بستر مساعد شهرستان برای توسعه گردشگری و سرمایه گذاری که البته زیرساخت های شهرستان باید تقویت شود که نیازمند همت و تعامل همه مسئولین و مدیران شهرستان و نیز مشارکت شهروندان است.

 

آزموده خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان ارگانی غیرانتفاعی و مردم نهاد در طی تعطیلات نوروز مشغول فعالیت بود و همه واحدها از قبیل آتش‌نشانی، سازمان حمل و نقل و فضای سبز در حال خدمت رسانی به شهروندان و مسافران بودند.

 

شهردار بهشهر با بیان اینکه در ایام نوروز امسال 50 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی بهشهر حضور داشتند و تلاش کردند خدمات ویژه ای را به مناطق گردشگری و حومه شهر ارائه دهند، افزود: خوشبختانه در روز طبیعت یا همان 13 بدر با وجود بارندگی کمترین میزان خسارت و آلایندگی به فضای سبز و بستر طبیعت شهرستان وارد شد.

 

وی گفت: اکثریت شهرداری های کشور در سال 94 به لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی نبودند و با رکود مواجه شدند که همچنین بودجه 58 شهرداری استان مازندران حدود 1100 میلیارد تومان بود که در پایان سال کمتر از 60 درصد آن وصول شد و کاهش زیادی در صدور پروانه داشتیم که امیدواریم امسال جبران شود.

 

آزموده تصریح کرد: در سال 94 علیرغم رکود مالی شهرداری بهشهر توانست خدمات خوبی در حوزه شهری ارائه دهد که در بخش عمرانی 12 هزار اجرای آسفالت و در بخش زیست محیطی و خدمات شهری کارخانه کمپوست و ایستگاه شماره 3 آتشنشانی را افتتاح کردیم.