زمین فوتبال شهر زیراب 2 ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

 

کیان الهی صبح امروز در جلسه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت حدود 6 ماه اخیر خود در بخشداری زیراب به تکمیل و تجهیز ساختمان استیجاری بخشداری زیراب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای تهیه زمین ساخت ساختمان بخشداری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عملیات گاز‌رسانی به 20 روستای بخش زیراب سوادکوه آغاز شد، افزود: طبق قول‌های داده‌شده مسئولان استانی، گاز‌رسانی به روستا‌های بخش زیراب با اعتبار 7.5 میلیارد تومان و یک‌ساله اجرایی می‌شود.

بخشدار زیراب سوادکوه با تقدیر از مشارکت بسیج در طرح هجرت، خاطرنشان کرد: آبرسانی، احداث منبع آب، به‌سازی و جدول‌بندی بخشی از خدمات طرح هجرت در بخش زیراب بود.

الهی با اشاره به اینکه 10 روستا در طرح هجرت بسیج، خدمات‌رسانی شدند، خاطرنشان کرد: جمعیت شهرستان سوادکوه و بخش زیراب در مقاطعی از سال تا 4 برابر افزایش پیدا می‌کند و خدمات‌رسانی به آنان نیز باید انجام شود که حجم فعالیت‌های ما را بیشتر می‌کند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه زمین فوتبال شهر زیراب تا 2 ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد تا مشکلات رشته ورزشی فوتبال در تهیه زمین رفع شود، اضافه کرد: شناسایی معادن بخش زیراب توسط کارشناسان از نتایج سفر رئیس جمهور به استان مازندران بود تا از ظرفیت معادن شهرستان بهره‌برداری بهینه شود.

الهی از مشارکت 91 درصدی در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و برگزاری یادواره شهدای دهستان کسلیان با حضور حدود 6 هزار نفر و کاهش بار ترافیکی و کمک به اشتغال پایدار با افتتاح زیر‌گذر منطقه جوارم خبر داد و گفت: برگزاری انتخابات مرحله دوم و محوریت اقتصاد مقاومتی در اولویت فعالیت‌های سال 95 قرار دارد.