کارگران بندر فریدونکنار ۶ ماه حقوق نگرفته‌اند

ولی الله نانوا کناری در جمع مسئولان استان مازندران، ضمن برشمردن ظرفیت‌های نفتی و شیلات دریای خزر، گفت: متأسفانه بهره گیری از ظرفیت‌های دریای مازندران در مسیر توسعه اقتصادی استان و کشور مغفول مانده است.

وی افزود: مازندران زمانی مهاجر پذیر بود ولی اکنون به جایی رسیده است که مهاجر به استانهای دیگر می‌فرستد.

منتخب مردم بابلسر و فریدونکناردر مجلس دهم، با اشاره به ظرفیت عظیم دریای خزر، گفت: هیچ گاه در استان مازندران از ظرفیت دریای خزر در راستای توسعه اقتصادی استان استفاده مطلوب نشده است.

نانوا کناری ادامه داد: گونه‌های بسیار زیادی از ماهیان دریای خزر منقرض شده است و اکنون کسب و کار صیادان مازندرانی از دریای بیکران خزر دچار مشکلات عدیده‌ای است.

وی، به پتانسیل انرژی و استخراج نفت حاشیه دریای خزر اشاره کرد و بیان کرد: هیچ گاه از این ظرفیت نیز استفاده نشده است و این در حالی است که این پتانسیل می‌تواند سهم بزرگی در توسعه اقتصادی کشور و یا البزر شمالی داشته باشد.

منتخب مردم بابلسر وفریدونکنار در مجلس دهم، با ابراز نگرانی از نرخ بیکاری مازندران، گفت: نرخ بیکاری مازندران در کشور رتبه بالایی دارد و لازم است برای رفع این مشکلات تدابیری اندیشیده شود.

نانوا کناری ضمن قدردانی از تیم مذاکره‌کننده برجام، گفت: متأسفانه در استان مازندران طرح‌های نیمه‌تمامی وجود دارد که سابقه‌اش به ۲۰ سال می‌رسد و برای اجرا مشکلات فراوانی دارند.

وی ادامه داد: بندر فریدونکنار ظرفیت بسیار خوب اقتصادی استان محسوب می‌شود ولی ۶ ماه است که کارگران این بندر حقوق نمی‌گیرند و برخی خانواده‌ها حتی برای تهیه نان شب مشکل‌دارند.

منتخب مردم بابلسر وفریدونکنار در مجلس دهم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم اهل‌بیت (س) و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، از شهیدان به‌عنوان اسوه‌های صبر و استقامت یادکرد.