سردار مسعود جعفری نسب گفت: در پی کسب خبری مبن بر فعالیت باند سرقت از مغازه ها در شهرستان بابلسر و برخی شهرهای استان و استان های همجوار، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر با تشکیل تیم ویژه عملیاتی متشکل از ماموران پلیس آگاهی، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری اعضای باند آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق شدند پنج متهم به سرقت شامل یک زن و چهار مرد را که با تشکیل باند در شهرهای مختلف از مغازه ها سرقت می کردند شناسایی و دستگیر کنند.

سردار جعفری نسب گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 105 فقره سرقت در شهرستان های بابلسر، رامسر، رشت، قزوین و کرج اعتراف کردند.

وی ارزش ریالی اموال مسروقه را بیش از 120 میلیون تومان اعلام کرد و از شهروندان خواست: هشدار های پلیس را جدی بگیرند و مغازه های خود را به دوربین های مداربسته تجهیز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک که در اطراف مغازه پرسه می زنند ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلسی 110 اطلاع دهند.