یک طرفه شدن جاده چالوس، فردا

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه انتظار است جاده چالوس روز جمعه شاهد ترافیک سنگین برای بازگشت مسافران استان‌های تهران و البرز باشد افزود: بر این اساس پلیس راه تمهیدات ویژه‌ای با هدف کنترل ترافیک و تسریع در بازگشت مسافران در این محور در نظر گرفته است.

سرهنگ محمد نژاد گفت: بر اساس دستورالعمل پلیس راه از ساعت 16 روز جمعه یازدهم تیر ماه تا ساعت 24، تردد انواع وسائل نقلیه از کرج به مازندران ممنوع است.

وی گفت: ماموران پلیس راه در این ساعات از حرکت خودروها از استان البرز به سمت مازندران جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: برای تسهیل در تردد خودروها و بازگشت مسافران، حرکت تمام وسائل نقلیه از ساعت 17 از مرزن‌آباد تا میدان امیرکبیر کرج نیز یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات پایان هفته گفت: ماموران پلیس راه در آماده‌باش هستند تا در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی لازم را به شهروندان و مسافران حاضر در محورهای برون‌شهری استان ارائه دهند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در این مدت ماموران پلیس راه در محورهای هراز، چالوس، کیاسر و سوادکوه به صورت بیست و چهارساعته مستقر هستند.

سرهنگ جعفر محمدنژاد با بیان اینکه با هدف تسهیل در آمد و شد خودروها در محورهای دیگر استان نیز محدودیت های اعمال شده است افزود: رفت و آمد همه موتورسیکلت‌ها بجز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 روز جمعه 11 تیر ماه از جاده های کندوان، هراز، سوادکوه، سمنان و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز ، پنج‌شنبه 10 و جمعه 11 تیر ماه امسال از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 11 تیر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.