تخریب یک پل نوساز پس از 2 هفته!

یاسر رجبعلی زاده، دهیار روستای گردورودبار بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پل روستای گردورودبار بندپی شرقی شهرستان بابل به علت بارندگی اخیر در تیرماه، تخریب و پس از پیگیری یکساله توسط اداره راه و ترابری ساخته شد اما بعد از گذشت دو هفته به علت بارندگی تخریب شد.

وی افزود: این روستا دارای یک پل ساخت دهه 60 است که توسط روستائیان ساخته شده و با وجود اینکه در حالت نیمه تخریب است و برخی مسئولان خواستار مسدود کردن این پل قدیمی شدند اما مردم به ناچار هنوز از این پل قدیمی برای عبور و مرور استفاده می‌کنند.

دهیار روستای گردورودبار بندپی شرقی تصریح کرد: در دهه 70 نیز  پلی توسط جهاد سازندگی احداث شد که سیل تیرماه سال گذشته آن را از بین برد و اکنون مردم برای عبور و مرور از پلی استفاده می‌کنند که فاقد امنیت است.

وی افزود: متاسفانه دهانه 2 پل ساخته شده اخیر توسط اداره راه باریک بود و وقتی سیل با خود چوب و درخت جابجا کرد در دهانه پل انباشته شده و سبب تخریب پل شد؛ این موضوع در پل قدیمی رعایت شده و با وجود گذشت بیش از سه دهه هنوز تخریب نشده است. برای احداث پل جدید چندین بار به اداره راه شهرستان پیگیری کردیم اما مسئولان نبود بودجه را بهانه کرده و  مردم هنوز از پل نیمه تخریب قدیمی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از یک ماه از وقوع سیل هنوز تعمیر این پل انجام نشده است، افزود:  مشکلات به قوت خود باقی است و با وجود پیگیری بخشداری بند پی شرقی تلاش ها به نتیجه مانده است.

این دهیار یادآور شد: پل اصلی 30 تیرماه 94 تخریب شد؛ پلی که اداره راه و ترابری ساخت 15 تیرماه 95 افتتاح و با سیل نه چندان بزرگ در 22 تیرماه 95 دوباره تخریب شد.

انتهای پیام