تمام تصادفات در مازندران روزانه تحلیل می‎شود

مهدی باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آخرین ماه تابستان قرار داریم در تمام شهرهای استان با آمادگی 100 درصد و با استفاده از تمام امکانات خودرویی، موتوری و نیروی انسانی از ابتدای صبح تا پایان ترافیک و در تمام معابر حضور گسترده‎ داریم.

وی افزود: در استان طرح‎های بسیار خوبی برای سهولت در امر عبور و مرور و انضباط ترافیکی در دستور کار داریم و توصیه ما به رانندگانی که مازندران را برای مسافرت انتخاب کردند این است با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی دقت کافی را داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران تصریح کرد: برای آن دسته از رانندگانی که در طول مسیر احیاناً مقررات راهنمایی و رانندگی را با دقت انجام ندهند خط قرمز پلیس محسوب می‎شوند و پلیس با استفاده از ابزار قانونی با این رانندگان برخورد می‌کند تا یک محیطی آرام برای سایر رانندگان که می‎خواهند از فضا و طبیعت و جاذبه‎های دیدنی استان دیدن کنند، مهیا می‌شود.

وی درباره حجم بیشترین تخلفات در تابستان امسال که رانندگان مرتکب شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مازندران تمام تصادفات به‌صورت روزانه تجزیه و تحلیل می‎شود، برخورد با تخلفات در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

باقری در پایان گفت: تخلفاتی از جمله عدم توجه به جلو، عدم رعایت مقررات در گردش به چپ و راست در اولویت تخلفات در سطح استان قرار گرفته است.