جاده چالوس یک طرفه می شود

سرهنگ محمدنژاد رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 18 روز جمعه 19 شهریور تا ساعت یک بامداد روز شنبه 20 شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد افزود: با توجه به تعطیلی عید سعید قربان تردد وسیله نقلیه از ساعت 15 روز دوشنبه 22 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روزسه شنبه 23 شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:تردد وسایل نقلیه ازساعت 18 روز دوشنبه 22 شهریور ماه تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه 23 شهریور ماه ازمرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می شود گفت: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد گفت: تردد موتور سیکلت ها به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی نیز از ساعت 12 چهارشنبه تا ساعت 6 روز شنبه از محورهای چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها در محور هراز نیز کماکان ممنوع است، افزود: تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز های چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است.