یک طرفه شدن جاده چالوس و هراز

سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی24 پنج شنبه اول مهر ماه از کرج به سمت مرزن ‌آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه، تردد خودروها از ساعت 18 الی 24 امروز از مرزن‌ آباد به سمت کرج نیز یک‌طرفه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تردد خودروها از ساعت 15 فردا جمعه 2 مهر تا ساعت یک بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن ‌آباد ممنوع است، افزود: با اعلام مامورین پلیس‌راه ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت18 جمعه تا ساعت یک بامداد شنبه از مرزن ‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد.

سرهنگ محمد نژاد گفت: تردد موتور سیکلت ها و انواع تریلر، کامیون و کامیون‌نت نیز در این مدت از  کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده هراز نیز فردا یک طرفه خواهد شد، افزود: تردد برای رانندگان خودروهای سواری در محور هراز از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت17 تا 24  نیز از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: در محور سوادکوه نیز تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد‌ سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 18 الی 24 امروز و فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است