بارش باران در محورهای غرب مازندران

جعفر محمدنژاد امروز  در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای غرب مازندران بارانی و لغزنده است.

وی با اشاره به مه‌آلود بودن ارتفاعات کندوان، افزود: ارتفاعات برخی از محورهای استان به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است که رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران بیان کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است و تردد در همه جاده‌های مازندران جریان دارد.

این مسؤول به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روز جمعه هفتم آبان‌ماه سال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای پنج‌شنبه ششم و جمعه هفتم آبان‌ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه هفتم آبان ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد به انسداد شبانه محور هراز از روزهای شنبه تا سه‌شنبه به جزء ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در صورت بروز ترافیک محدودیت تردد ماشین‌های سنگین در محورهای هراز و سوادکوه تمدید می‌شود.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.