کشف کلاهبرداری ۳.۵ میلیارد ریالی در مازندران

سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای مقابله با جعل و کلاهبرداری در مازندران، ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی در سطح استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و کار کارشناسی، موفق شدند، در مهرماه امسال بیش از سه باند جعل و کلاهبرداری را شناسایی و متلاشی کنند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کشفیات سه میلیارد و 500 میلیون ریال است، افزود: اموال مکشوفه به مالباختگان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی مازندران، از کشف 82 درصدی پرونده‌های جعل در مهرماه سال جاری خبر داد و افزود: 43 متهم به جعل در این ارتباط شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در رامسر

فرمانده انتظامی رامسر از شناسایی و دستگیری دوسارق موتورسیکلت با 59 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عزیزالله قربانی افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد موتورسیکلت در شهرستان رامسر و شهرستان‌های همجوار، پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تقویت گشت‌های انتظامی دو سارق حرفه ای بنام های ع- ر و س- ب را شناسائی و در اقدامی عملیاتی دستگیر کردند.

دستگیری سارق خودرو در کمتر از نیم ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از شناسایی و دستگیری سارق خودرو در کمتر از نیم ساعت خبر داد.

سرهنگ زیدالله کاظمی افزود: در پی اعلام خبر سرقت خودرو در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری 11 موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران بلافاصله با اجرای طرح مهار و اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی موفق شدند اتومبیل سرقتی را شناسایی و سارقان را در اقدامی عملیاتی دستگیر کنند.

دستگیری سارقان داخل خودرو در آمل

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری هفت سارق محتویات داخل خودرو و کشف10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در اجرای طرح مقابله با سرقت و برخورد با مجرمان حرفه ای ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی هفت نفر از سارقان حرفه ای اموال داخل خودرو در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی آمل، افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران گروه تجسس کلانتری دابودشت متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

دستگیری سارق تلفن همراه در کلاردشت

سرپرست فرماندهی انتظامی کلاردشت از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف 30 دستگاه تلفن همراه سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی  افزود: در پی سرقت از دو واحد صنفی عرضه گوشی‌های تلفن همراه در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تلاش بی وقفه سارقی حرفه ای به نام ح- ن را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.