آغاز محدودیت های ترافیکی پنج روزه در جاده های شمال

سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 امروز، فردا، جمعه، شنبه و یکشنبه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع می باشد.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین آمد و شد خودروهای سبک نیز در جاده هراز با محدودیت هایی همراه است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان گفت: تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 8 تا 22 امروز جمعه و یک شنبه در جاده سوادکوه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد کلیه تریلرها از محور هراز نیز کماکان ممنوع می باشد .

سرهنگ خسرویان در خصوص محدودیت های تردد خودروهای سواری نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همین روز از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یکشنبه نیز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 170 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتور سیکلت ها نیز بجز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری از ساعت12 امروز تا ساعت 6 بامداد روز دوشنبه از محورهای کرج – چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع می باشد.

سرهنگ خسرویان گفت: ترافیک اکنون در جاده های مازندران روان و عادی و شرائط جوی جاده ها نیز تمام ابری مستعد بارش باران است.