دستگیری کلاهبردار40 میلیارد ریالی

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی وقوع کلاهبرداری از سهامداران یک شرکت تولید کودهای آلی به مدیریت فردی به نام" اسماعیل – ب" 35 ساله و فرار متهم از خرداد ماه سال 1393، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان و کارشناسان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، این فرد با تاسیس یک شرکت تولید کودهای آلی و ایجاد نمایندگی در شهرستان های مختلف استان، از سهامداران شرکت بیش از 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری است.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در این پرونده تاکنون بیش از 38 شهروند و یک نهاد دولتی به عنوان شاکی شناسایی شدند که اقدامات برای شناسایی دیگر شاکیان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در چند مرحله عملیات پلیسی رد متهم در استان های تهران و اصفهان شناسایی شد،گفت: پس از چند هفته کار اطلاعاتی و فنی، سرانجام مخفیگاه متهم به کلاهبرداری روز گذشته در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، شناسایی شد.

سردار میرفیضی افزود: ماموران پلیس آگاهی، این فرد را در عملیاتی ضربتی، شناسایی و دستگیر کردند. که این فرد درتحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.