نابودی داعشیان با کمک نیروهای مقاومت

حجت الاسلام یوسف یوسف پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه در مصلای جمعه مرکز استان با بیان اینکه استکبار جهانی همواره دشمن تا دندان مسلح ایران اسلامی و کشورهای اسلامی است گفت: متاسفانه داعشی‌های تکفیری با انفجار در حله بار دیگر ملت ایران را عزادار کردند.

وی با بیان اینکه این اقدامات ددمنشانه استکبار، ذره ای بر اراده ملت‌های مسلمان در تبعیت از دین و اسلام کم نخواهد کرد ، افزود: با کمک نیروهای مقاومت در خاک عراق در آینده ای نزدیک داعشیان نابود خواهند شد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه باید نمایندگان مجلس در انجام وظایف خود قانون را همواره مدنظر قرار دهند، گفت: کارکرد نظارتی نمایندگان مجلس نباید به واسطه برخی حواشی منطقه ای، کمرنگ شود.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور با بیان اینکه در فضای کنونی، حفظ وحدت و همدلی امری ضروری و پسندیده در جامعه اسلامی است، افزود : همه مسئولان باید مقام معظم رهبری را فصل الخطاب اعمال خود قرار دهند و از موازی کاری و دو بهم زنی خودداری کنند.

وی با اشاره به حادثه ریلی قطار سمنان – مشهد در هفته گذشته، افزود: آن طور که از شواهد و قرائن پیدا است این اتفاق ناشی از خطای انسانی بوده و باید با خاطیان برخورد قاطع شود.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه 16 آذر در تقویم رسمی کشور به روز دانشجو نامگذاری شده است، افزود: کرسی‌های آزاد اندیشی و تبیین اندیشه‌های ولایت پذیری باید در تریبون‌های دانشجویی و دانشگاهی استان تقویت شود.