ادامه
محدودیت تردد در دو محور کندوان و هراز

مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد:محور کندوان محدوده تونل امیرکبیر امروز و فردا به‌دلیل اجرای عملیات پایدار سازی تونل از ساعت 21:30 تا 5:30 بسته خواهد بود.

این محدودیت که از 27 دی ماه آغاز شده تا 20 اسفند 95 در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه اعمال می شود.

بر اساس این گزارش در محور هراز نیز از ساعت 8 تا 16 امروز و فردا تردد خودروها با رعایت نکات ایمنی همزمان با اجرای عملیات کارگاهی انجام می شود.

سرهنگ خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ،گفت: با وجود بارش شدید برف چند روز گذشته در مازندران ، همه جاده های اصلی مازندران اکنون باز و تردد در آن در جریان است.

وی افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، ترافیک اکنون در همه جاده های کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر روان است و هیچ مداخله جوی نیز گزارش نشده است.

احمدآفرین محمدزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز ،گفت: ۳۳ گروه راهداری با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین اکنون در ۲۲ راهدارخانه استان مستقر هستند و عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند.

وی افزود: از ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه های استان مازندران، ۷۰۰ کیلومتر گردنه برفگیر است که عملیات برف روبی در آن ها تا پایان فصل سرما انجام می شود.

 

تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با شماره های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه های استان است.