اجرای عملیات گازرسانی به بخش لاریجان مازندران

عزت‌الله یوسفیان‌ملا امشب  در آئین افتتاح هفت پروژه شهری این شهرستان به صورت همزمان در پارک بیدستان با اشاره به اینکه تنها سوق دادن بودجه و اعتبارات به سمت پروژه‌ها مهم نیست، افزود: باید برای اجرای هر پروژه زمینه برای ایجاد آن مهیا شود و در این بین مردم نقش اساسی دارند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم زمینه برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مهم را مهیا می‌کنند و همراهی آنها بسیار اولویت دارد.

این مسؤول بیان کرد: یکی از اقدامات مهم در شهرستان آمل عملیات گازرسانی به بخش لاریجان و مناطق صعب‌العبور و کوهستانی بود که این مهم توسط بسیاری از مردم و مسؤولان امری محال بود.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه در راه گازرسانی به بخش لاریجان شهرستان آمل سنگ‌اندازی و مخالفت‌های زیادی انجام شد، ادامه داد: برای نصب هر کنتور گاز در مناطق با شرایط عادی حدود 30 میلیون ریال هزینه می‌شود ولی برای گازرسانی و نصب هر کنتور در بخش صعب‌العبور لاریجان بیش از 275 میلیون ریال هزینه ایجاد می‌شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمینه همراهی مردم امکان جذب اعتبارات را فراهم می‌کند، یادآور شد: لوله‌های گازرسانی به شهر آمل تا منطقه محمدآباد و رزکه مهیا شده ولی گازرسانی به بخش لاریجان از سوی دماوند محقق شده است.

این مسؤول با بیان اینکه در امر گازرسانی به بخش لاریجان آمادگی مردم و مالکان زمین‌ها زمینه محقق شده پروژه را ایجاد کرد، ادامه داد: هیچ پروژه ملی مختص مردم آن منطقه نیست همانطور که در پروژه چهار خطه کردن محور هراز علاوه بر مردم مازندران و شهرستان آمل، هموطنان ایرانی از استان‌های مختلف از آن بهره می‌برند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اجرای پل روگذر میدان هراز سنگر آمل با دو هلال بزرگ، گفت: این پروژه با اختصاص اعتبارات لازم در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.