۱۳رجب زائر حرم علوی باشید

در این طرح از علاقمندان دعوت کردیم که با بازدید از صفحه عیدانه ، از محتوای فرهنگی ویژه نامه میلاد حضرت زهرا(س) ، استیکرهای مرتبط با شبکه های اجتماعی و پخش زنده عتبات مقدسه بهره مند شوند و در کنار آن شماره تلفن خود را وارد کنند و در قرعه کشی ثبت نام کنند. سیستم لینکی به کاربران می دهد که دوستانشان را دعوت کنند و امتیاز بگیرند، در نهایت هر شخصی که امتیاز بالاتری کسب کند احتمال پذیرفته شدنش در قرعه کشی بیشتر خواهد بود.

لطفی گفت:با استقبال خوبی که از این طرح شده است، تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار نفر از علاقمندان در لبیک شماره خود را ثبت کرده اند. با طراحی های صورت گرفته شماره هایی که صحیح نباشد از لیست نهایی خارج شده و قرعه کشی از شماره های ثبت شده که صحیح باشند انجام خواهد شد.

وی در خصوص طرح زیارت نیابتی عیدانه لبیک افزود:مهلت نام نویسی در طرح زیارت نیابتی عیدانه لبیک تا دوشنبه۲۱ فروردین ماه، ساعت ۲۰:۰۰ می باشد و مهلت ثبت شماره تماس درصفحه عیدانه لبیک برای شرکت در قرعه کشی تا ساعت ۲۴:۰۰ روز میلاد یعنی ۲۲ فروردین خواهد بود.بدیهی است از آن به بعد امکان ثبت شماره تلفن وجود ندارد و کسانی که وارد شوند امکان ثبت نام نخواهند داشت تا برنامه های بعدی که متعاقبا از سایت لبیک اعلام خواهد گردید.

لطفی گفت: تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر نام و نام خانوادگی خود را در طرح زیارت نیابتی ثبت کرده اند که اسامی ایشان در طوماری ثبت شده و روز ۲۲ فروردین ماه مصادف با میلاد امیر المومنین علی (ع) زیارت نیابتی به صورت دسته جمعی برای آنها قرائت خواهد شد که گزارش آن ارائه می شود.قرعه کشی عیدانه لبیک نیز روز ۲۳فروردین انجام خواهد شد و مسافر کربلا معرفی می شود.

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود:تلاش ستاد در این است برنده خوش شانس این طرح را در دوره شانزدهم به عتبات اعزام کند. ما خوشحالیم که در آغاز سال ۹۶با همراهی پرشور علاقمندان به ویژه قشر دانشگاهی در فضای مجازی همراه شدیم که در اینجا از همراهی یکایک این عزیزان در این برنامه تقدیر و تشکر می کنیم.