انتخاب ۱۷۱ اثر برای کمپین «در شادی اهل‌بیت(ع) شاد باشیم»

عبداللهی پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از کمپین «در شادی اهل‌بیت(ع) شاد باشیم» در‌باره آثار برگزیده اکران شده در این کمپین اظهار کرد: در این دوره 400 اثر توسط هنرمندان کشور خلق شد که از بین آنها 171 اثر برای اکران برگزیده شد.

وی با بیان اینکه در این کمپین شاهد آثار خوبی از هنرمندان کشورمان هستیم، تصریح کرد: علاوه بر آثار خلق شده گفتارها، متن‌ها و پیامهایی که برای تمامی سال کاربرد دارند در این کمپین توسط هنرمندان مطرح شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر اتفاقات مهمی درباره موضوعات فرهنگی و اجتماعی را در شهرداری تهران شاهدیم، تاکید کرد: برگزاری چنین کمپین‌هایی، نشان‌دهنده این است که شهرداری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تغییر پیدا کرده است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در موضوعات فرهنگی، بانوان و خانواده و... شاهد خدمت‌رسانی توسط شهرداری تهران هستیم و این خدمت‌ها زمانی به‌صورت کامل محقق می‌شود که دیگر سازمانها از جمله اوقاف و امور خیریه به ما کمک کنند.

شایان ذکر است کمپین تبلیغاتی «در شادی اهل‌بیت(ع) شاد باشیم» امروز با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) رونمایی شد.

این کمپین تبلیغاتی در دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در کل کشور، آثار هنرمندان اکران خواهد شد.

گفتنی است در آئین رونمایی از این کمپین معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع)، رئیس اوقاف شمیرانات تهران و برخی مسئولان اوقاف و شهرداری تهران حضور داشتند.