ضرورت توجه به نیاز جامعه در تبلیغات دینی

در دیدار حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی مدیر مؤسسه غدیرشناسی بامدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مدیر مؤسسه غدیرشناسی با بیان اینکه این موئسسه با رویکرد آموزشی و معرفتی در کشور در حوزه واقعه غدیر و موضوع ولایت فعالیت می‌کند، گفت: ما معتقدیم که باید در شیوه های تبلیغ دینی بازبینی کنیم و نیازهای امروز جامعه را بشناسیم و براساس نیازها، برنامه های مختلف را اجرا کنیم.

حجت الاسلام شاه آبادی با بیان اینکه دشمن، نیاز های روز جامعه ما را به خوبی رصد می کند و نسبت به آن ها شناخت دارد و برای هر نیاز، برنامه ای مشخص و هدفمند دارد، افزود: در این زمینه عقب هستیم و سرزمین های تسخیر شده ای دست دشمن داریم که باید آن ها را آزاد کنیم .

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های غدیر‌شناسی و شرکت عموم مردم در سطح کشور گفت: در طول ٧ سال فعالیت موئسسه بیش از ١٠ هزار نفر در ٢١ شهر کشور در این دوره‌ها شرکت کردند.

مدیر مؤسسه غدیرشناسی با بیان این که در بعضی شهرها این دوره‌ها استمرار دارد، افزود: جمعیت قابل توجهی از برادران اهل سنت نیز در این دوره‌ها شرکت کردند و این کلاس‌ها به‌دور از هر ‌گونه بی‌احترامی به اعتقادات مذهبی برگزار می‌شوند.

در این دیدار محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ کرمان با بیان اینکه اتفاقات و فعالیت هایی که در حوزه دین و مذهب شکل می گیرند، هر چه عمیق تر باشند، تاثیر گذار تر خواهد بود، افزود: استمرار هدفمند همراه با برنامه این فعالیت ها، اثر گذاری آن ها را دو