هیات بازاریابی اتاق بازرگانی آلمان به اراک سفر می کنند

جمشید زند عضو کمیسیون های برنامه و بودجه ، خدمات شهری ، حقوقی و املاک ، فنی و عمران شورای اسلامی کلانشهر اراک در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: این سفر درروز های ۲۸ و ۲۹ فروردین امسال خواهد بود.

IMG_8567 (Copy)

زند با اشاره به اینکه این هیات به منظور آشنایی با پتانسیل ها و توانمندی های واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی به اراک سفر می کند اظهار کرد: مذاکرات در مورد همکاری ها و فعالیت های مشترک بین دو اتاق از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

 

وی افزود: در این سفر رئیس کمیسیون محیط زیست و انرژی اتاق بازرگانی شوابن و رئیس مرکز تحقیقات زیست محیطی کوماس و عضو هیات رئیسه شرکت اچ پی سی، مدیر عامل اتاق بازرگانی شوابن، مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی شوابن، مدیر حوزه خاورمیانه اتاق بازرگانی شوابن، کارشناس موسسه تحقیقاتی زیست محیطی بیفا هیات بازاریابی اتاق بازرگانی شوابن ایالت بایرن آلمان همراهی می کنند.

 

بودجه امسال شهرداری اراک قابل تحقق است

اسماعیل تاج آباد رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک به بودجه پیشنهادی شهرداری اراک برای سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: برای تحقق بودجه پیشنهادی شهرداری باید از ابتدای سال به دنبال تحقق آن باشد.

 

تاج آباد با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری اراک قابل تحقق است بیان کرد: در این راستا همه باید با تلاش و پشتکار در جهت تحقق بودجه پیشنهادی تلاش کنند.

 

بر اساس رای گیری مقرر شد ساعات کار کمیسیون ها مانند نیمه دوم سال از ساعت هشت تا ۱۱ صبح و نشست صحن علنی شورا از ساعت ۱۵ تا ۱۸عصر برگزار شود.