همدان به اراک و کمیجان به فراهان نزدیک می شود

علی داودی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به منظور تکمیل راه‌های روستایی شهرستان کمیجان زیرسازی و احداث ادامه راه میلاجرد-محمودآباد به طول دو کیلومتر و عرض 7.30 متر آسفالت، آغاز شده است.

 

وی اظهار کرد: کل این مسیر به طول 16 کیلومتر بوده که 14 کیلومتر آن تکمیل و دو کیلومتر باقی مانده که به خاطر وجود معارض متوقف شده بود، در حال زیرسازی بوده و برای تکمیل آن 9 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

داودی ادامه داد: این جاده با مشخصات جاده فرعی درجه یک ساخته شده که در صورت تکمیل، مسافت شهرستان کمیجان از بخش میلاجرد به همدان کوتاه تر شده و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مصرف سوخت و زمان سفر خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: هم اکنون زیرسازی 2 کیلومتر از محور کلوان به راستگردان تکمیل شده و آماده آسفالت ریزی می باشد و در صورت تامین اعتبار عملیات آسفالت این محور نیز انجام خواهد شد.

 

رییس اداره راه و شهرسازی کمیجان افزود: این محور که به طول 5 کیلومتر است مسیر ارتباطی دو شهرستان کمیجان و فراهان بوده و در صورت تکمیل مسیر بین دو شهرستان، کاهش محسوسی خواهد داشت.

 

وی گفت: از 9 کیلومتر مسیر ارتباطی کوت آباد به چابار نیز 5 کیلومتر آن تکمیل گردیده و در صورت تخصیص اعتبار و نیز شرایط مساعد جوی تا پایان سال دو کیلومتر از این مسیر نیز آسفالت ریزی خواهد شد.

 

داودی خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات زیرسازی و ترانشه برداری 5 کیلومتر محور وفس-آقچه قلعه در دست اجرا می باشد که درصورت تحصیص اعتبار عملیات زیرسازی 5 کیلومتر از این محور تکمیل خواهد شد.

 

http://salamkomijan.ir/uploads/posts/2014-11/1416792229_img_0020.jpg