مشت آهنین فدراسیون بوکس بر سر بوکسور های ایران

مسابقات بوکس اوکراین ترنومنت بین المللی آسیایی-اروپایی بوده و از سطح بالایی برخوردار است چون قطب های بوکس دنیا از جمله روسیه، اوکراین، آذربایجان و... حضور دارند.

 

تیم بوکس استان مرکزی به نمایندگی از کشورمان در تورنمنت بوکس سیمون تیریستان اوکراین شرکت می کند. این مسابقات در بندر اودسا برگزار می شود.

 

عدم حمایت از ورزشکاران برای اعزام به مسابقات بین المللی و هزینه کرد شخصی قهرمانان برای افتخار آفرینی داستانی است که گاه به گاه شنیده می شود ولی این بار همت مردمان یک شهر آخر داستان را تغییر می دهد.

 

قهرمان داستان ما وقتی از مسئولین ناامید شد به مردم ورزش دوست و خبرنگار نارخبر ماجرا را گفت و با همت مردم و پیگیری دوستان اتفاقات خوبی رقم خورد که در ادامه بخوانید. 

 

همین چند روز پیش بود که گروه های مردمی برای حمایت از این قهرمان در ساوه به راه افتاد تا بهادر کرمی را به کاروان اعزام بوکسورها از ایران به اوکراین برساند.

بهادر کرمی بوکسور ملی پوش ساوه

بهادر کرمی مشت زن ملی پوش که به تازگی در مسابقات بوکسور اصفهان قهرمان شد به خبرنگار نارخبر، گفت: بهادر کرمی هستن بوکسور وزن ۶۹کیلوگرم استان و کشور، بیش از ۱۲سال سابقه فعالیت در رشته بوکس و قهرمانی در مسابقات کشوری، ملی و بین المللی دارم.

 

وی افزود: از همان ابتدای شروع ورزش در سن ۱۳سالگی سراغ رشته بوکس به علت علاقه زیاد رفتم و ۱۲سال بدون حامی و پشتیبان توانستم در عرصه های قهرمانی ملی و بین المللی خوش بدرخشم.

 

کرمی بیان کرد: چهار دوره قهرمان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان، قهرمان منطقه یک کشور، دو دوره قهرمان مسابقات بین‌المللی و در مجموع قهرمانی در هزاران رقابت چند جانبه داخلی از سوابقم است.

 

وی افزود: چهار دوره عضو تیم ملی بزرگسالان و جوانان کشور، دو سال عضو تیم تهران و توابع تهران و عضو تیم فرمانداری زاهدان در لیگ کشوربودم و در لیگ های باشگاه های همدان، قم، تهران و توابع و استان سیستان و بلوچستان شرکت کردم.

مسابقات بوکس استان مرکزی قهرمانی بهادر کرمی ساوه

این مشت زن ۶۹ کیلوگرم که جزو ۴ نماینده اعزامی ایران است، اظهار کرد: مسابقات اوکراین ترنومنت بین المللی آسیایی،اروپایی است و از سطح بالایی برخوردار است چون قطب های بوکس دنیا از جمله روسیه، اوکراین، آذربایجان و... حضور دارند.

 

وی با گلایه از قول ها و عدم عمل به آن در طول سالیان ورزشی اش افزود: فدراسیون متاسفانه بودجه ای برای مسابقات به این مهمی ندارد و این تیم با هزینه خود در این ترنومنت بین المللی مانند بقیه موارد حضور پیدا می کند، شورای شهر هم در جلسه ای قول مساعدت دادند ولی هنوز هیج اقدامی نشده است.

 

قهرمان مشت زنی کشور با تشکر از خیران و حامیان ورزش ساوه و سایر بزرگان بابت تلاش برای تهیه هزینه مسابقات و اقدام نارخبر برای پیگیری گفت: اگر اجازه بدهید مختصری حرف دلم را بزنم، بنده از کسانی از جمله نماینده مجلس، شورای شهر و ... که قدرت حمایت دارند خواهشمندم فقط یکبار برای امتحان هم شده حامی بنده شوند، مسابقات آسیایی زیادی در راه است.

 

دعوتنامه مسابقات بوکس اکراین

دعوتنامه رسمی مسابقات اکراین

با حمایت ورزش دوستان پرچم ایران به اهتزاز در می آید

 

ترکمنی از خیرین ورزشی به خبرنگار نارخبر، گفت: با گروهی از علاقمندان، تصمیم بر اشتراک در افتخار آفرینی پهلوان بهادر گرفتیم، و چون حامی مالی نداشتند و با دریافت شماره حساب از این قهرمان از علاقمندان درخواست همکاری شد که در این خصوص از آقایان اقبالی و سیدمحمدی بابت پیش قدم شدن تشکر می کنم.

 

وی با اشاره به اینکه این ورزشکاران ۲۹ تیرماه اعزام می شوند، افزود: هزینه مورد نیاز ۵ میلیون تومان است که ان شاءالله با حمایت ورزش دوستان و افتخار آفرینی پهلوان بهادر کرمی، نواختن سرود ملی و اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان همراه با اشک شوق و غرور ساوجی ها را ببینیم.

 

 

خبر حمایت شورای شهر در حین مصاحبه

 

در حین مصاحبه بود که حاضران نسبت به عدم حمایت این ورزشکار توسط شورای شهر ساوه گلایه کردند و گفتند: مگر هرسال چند نفر از ساوه به مسابقات بین المللی اعزام می شود عمده بودجه ورزشی به فوتبال سرازیر شده است و در حالیکه از سایر ورزش ها حمایت نمی شود.

 

یکی دیگر از حضار نیز بیان کرد: در مورد قهرمان عزیزمان، ایشان هزینه سفر اسکان و تمرین و دیگر موارد را بلاعوض می بایست دریافت کنند که باید فدراسیون را مجاب به همکاری کرد.

 

با پیگیری یکی از حضار، سید مجید ابطحی عضو شورای شهر پایبندی به وعده داده شده را اعلام کرد و گفت: یک و نیم میلیون تومان حتمی کمک می شود.

 

گفتنی است با توجه به تامین بخشی از هزینه مسابقات، تلاش خبرنگار نارخبر و سایر خیران برای اعزام این ملی پوش ادامه یافت و با اعلام حمایت شهرداری ساوه و بعضی علاقمندان مبلغ موردن نیاز برای اعزام این ورزشکار به اوکراین تامین شد.