مجروحیت ۱۵ نفر در حادثه واژگونی مینی بوس در محور آبگرم محلات+تصاویر

 به نقل از صبح محلات، صبح امروز ۱۷ شهریور بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران یک واحد صنعتی در محور آبگرم محلات تمامی ۱۴ سرنشینان مینی بوس به همراه راننده مصدوم و با حضور نیرو‌های امدادی به اورژانس بیمارستان محلات منتقل شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات؛

امداد رسانی با کمک عوامل اورژانس و هلال احمر دلیجان

قاسم‌علی صفری ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان محلات در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح امروز واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور آبگرم محلات به سامانه ۱۱۲ فوریت‌های هلال احمر اعلام شد.

 

وی ادامه داد: با حضور امدادگران جمعیت هلال احمر به علت زیاد بودن مصدومین حادثه بلافاصله از اورژانس و هلال احمر شهرستان دلیجان جهت امداد رسانی به مصدومین دعوت شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات همچنین افزود: بر اثر این حادثه تمامی سرنشینان خودرو به استعداد ۱۵ نفر از بلافاصله با حضور عوامل اورژانس شهرستان محلات، نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان‌های محلات و دلیجان به بیمارستان امام خمینی محلات منتقل شدند.

 

 

رئیس مرکز اورژانس محلات؛

اعزام ۱۰ نفر از مصدومین حادثه به مراکز درمانی استان

قاسم رئیس اکبری رئیس مرکز اورژانس محلات همچنین در گفتگو با خبر نگار ما گفت: بلافاصله با اعزام مصدومین حادثه به اورژانس اقدامات تشخیصی و درمانی با حضور کلیه کادر پزشکی بیمارستان آغاز شد و یکی از مصدومین به علت وخامت حال و همچنین ورود ضربه به سر و چشم در ساعات اولیه به بیمارستان امیر کبیر اراک اعزام شد.

 

وی ادامه داد: در ادامه روند تشخصی و درمان حادثه دیدگان ۹ نفر از مصدومین برای انجام مراحل تکمیلی درمان از جمله خدمات ارتوپدی و سی تی اسکن با یک دستگاه اتوبوس فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

 

رئیس مرکز اورژانس محلات همچنین افزود: از مجموع حادثه دیدگان این سانحه رانندگی ۴ نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) محلات بستری و یک نفر نیز به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده است.

بر اساس اخبار دریافتی سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی راننده دو عامل بروز این حادثه بوده است.

لازم به ذکر است نظر کارشناسی، مسئولین راهور در خصوص علت حادثه به زودی منتشر خواهد شد.