اجرای 12 میلیارد ریال پروژه عمرانی در روستاهای مرکزی زرندیه

محمدجواد فیاضی بخشدار مرکزی شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار زرخبر گفت: از ابتدای سال 95 تا کنون بیش از سی هزار متر مربع از معابر داخلی روستاهای بخش مرکزی بهسازی شده است.

 

فیاضی اظهار کرد: این پروژه ها شامل جدول گذاری و آسفالت معابر روستای بربر، امانیه، عباس آباد سلطان احمدلو، حسین آباد و رحمت آباد است.

 

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه های عمرانی در حال انجام در بخش مرکزی، احداث بلوار روستاهای مجتمع به طول 2600متر است که در حال حاضر فاز اول آن با بیش از هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است و تا پایان شهریور به طور کامل انجام می شود.

 

بخشدار مرکزی زرندیه تصریح کرد: ساماندهی آرامستان روستاهای تقلید آباد و بیدلو از دیگر پروژه های انجام شده در 6 ماه ابتدای سال است .

 

فیاضی با اشاره به ضرورت وجود فضای سبز در روستاها گفت: پارک بازی و تفریحی روستای حکیم آباد از جمله پروژه‌هایی است که در این راستا احداث شده است.

 

وی ابراز کرد: تا پایان سال روند اجرای فعالیت های عمرانی در روستاها ادامه خواهد داشت و در این راستا تا حد توان به مردم روستاهای این شهرستان خدمات ارائه می شود.

 

فیاضی افزود: اعتیار پروژه های اجرایی تا کنون بیش از 12 میلیارد ریال بوده که از محل اعتباراتی دولت است که به حساب دهیاری ها واریز شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات روستاها به ویژه در زمینه اقتصادی و عمرانی برای ماندگاری جمعیت، ایجاد اشتغال پایدار و درآمد زایی یکی از برنانه های اصلی دولت برای روستاها است.