مطالبات معوق شرکت توزیع برق استان مرکزی ۸۰۰ میلیارد ریال است

محمد اله‌داد امروز در سومین جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی اراک با اشاره به بدهی معوق شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: مطالبات معوق شرکت توزیع برق استان مرکزی در استان 800 میلیارد ریال است که 110 میلیارد ریال از این بدهی‌ها مربوط به قطعه‌سازان است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌هایی به ارزش 73میلیارد ریال جهت افتتاح در سفر هیئت دولت به استان مرکزی در نظر گرفته شده و امیدواریم که این اعتبارات کاهش نیابد  تا این شرکت بتواند خواسته‌های مردم و صنایع را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی تصریح کرد: برای شهرستان مامونیه 70 مگاوات برق فروخیتم و الان مشکل تامین نقدینگی درزمینه اجرای اقدامات داریم وامیدواریم با طلب موقات بتوانیم به افراد خدمت رسانی بیشتری کنیم.

اله‌داد ادامه داد: حدود 40 ساختگاه برای سفر رئیس جمهور درن ظر گرفته شده و درصورت تامین مطالبات بهتر می‌توانیم به مردم خدمت رسانی کرده و مردم هم خواستار ارائه خدمات بهتر شده و درصورتی که بدهی‌های شرکت توزیع برق توسط صنایع پرداخت شود ما دربخش برق با کیفیت مشکل نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: این شرکت 5 برابر بدهی خود به صنایع از آنها پول طلب دارد و شرکت برق تنها توزیع کننده برق است و این توانایی را دارد که تمامی خواسته‌های صنایع را حل کند.