دست رد ماموران وظیفه شناس ساوه ای بر رشوه 4 میلیونی

سرهنگ"مجید مهرانفر" رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت:چندی پیش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، تیم گشتی پلیس یگان امداد شهرستان ساوه در هنگام کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه موتورسیکلت که حامل مواد مخدر بوده مشکوک شده و آن را متوقف می نماید.

وی یاد آور شد:ماموران در بازرسی از راکب موتورسیکلت، مقداری ماده مخدر صنعتی و ترازوی توزین مواد مخدر کشف  کرده که بلافاصله وی را دستگیر و به پلیس شهرستان منتقل می کنند.

این مقام انتظامی افزود:متهم در هنگام انتقال به یگان جهت رهایی از قانون چهار میلیون و 900 هزار ریال به سرگرد "مرتضی محمدی" و ستوان سوم" محمد زنگنه " ماموران پلیس یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه پیشنهاد رشوه می دهند،که این ماموران وظیفه شناس با صحت عمل خود، ضمن رد رشوه با هماهنگی بازرسی شهرستان،بلافاصله وجه موصوف را صورتجلسه و ضمیمه پرونده می نماید.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه متهم مذکور با تشکیل پرونده و صورتجلسه پیشنهاد رشوه،به مقام قضائی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست؛ هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر در راستای عملکرد پلیس را با دفتر نظارت همگانی (197)در میان بگذارند