۱۹نفر از اعضای کابینه رئیس جمهور را درسفر به مرکزی همراهی می کنند

طاهره قیومی عصر شنبه در آستانه سفر رئیس جمهور به استان مرکزی، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در اراک اظهار داشت: طبق آنچه که برای پوشش رسانه ای سفرهای استانی دولت یازدهم تصمیم گیری شده، در این سفرها تنها از ظرفیت خبرنگاران محلی و استانی استفاده می شود و هیچ خبرنگاری از پایتخت به استان نخواهد آمد.

وی افزود: این تصمیم در راستای بهره گیری از ظرفیت رسانه های توانمند محلی و استانی هر منطقه گرفته شده و شرایط خوبی برای خبرنگاران استان فراهم است تا مسائل و مشکلات و دغدغه های استان را با مسئولان در میان بگذارند و ابهامات رفع شود.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور  بیان کرد: ۱۹نفر از اعضای کابینه رئیس جمهور را در سفر به استان مرکزی همراهی می کنند که از آن جمله می توان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر اطلاعات، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی، معاون رئیس جمهور در امور میراث فرهنگی و گردشگری، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، معاون حقوقی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور مجلس و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اشاره کرد.

گفتنی است رئیس جمهور و هیات دولت روز یکشنبه، دوم آبان ماه سال جاری به استان مرکزی می آیند و این سفر دو روزه خواهد بود.

شخص رئیس جمهور طی این دو روز در شهرهای اراک و خمین، زادگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی حضور خواهد یافت و وزرای وی نیز در سایر شهرستان ها برای برگزاری جلسات با مسئولان شهرستانی و بررسی مشکلات منطقه حضور می یابند.

دیدار با نخبگان استان، نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی استان مرکزی و افتتاح ویدئو کنفرانسی طرح های عمرانی از جمله برنامه های این سفر است.