وجود جناح های مختلف نباید وحدت و همدلی را در کشور کمرنگ کند

حجت الاسلام سید محمود علوی بعد از ظهر یکشنبه در جریان سفر هیات دولت به استان مرکزی در مسجد فاطمیه شهر محلات اظهار داشت: ایجاد فضای همدلی، برادری و دلسوزی در حقیقت شکرگزاری برای وجود رهبری فرزانه و مدبر است.

وی افزود: در کشور پرچمی برافراشته شده که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد و سایه رهبر معظم انقلاب بر سر همه ماست و مسئولان باید با دلسوزی، همت و به دور از هر گونه اختلاف، خدمات صادقانه در حوزه خود به مردم ارائه دهند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: اینکه جناح های مختلفی در کشور وجود دارد به این معنا نیست که این جناح ها باید همواره با یکدیگر اختلاف داشته باشند.

علوی گفت: در حال حاضر کشور ما امنیت بی بدیلی دارد و در حالی که هر روز صدای انفجار در کشورهای مختلف و حتی آمریکا شنیده می شود اما ایران به لطف پروردگار و همت نیروهای اطلاعاتی، قضایی، سپاه، بسیج، انتظامی و سایر نیروهای مسلح دارای امنیت کامل است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: هم اکنون سرمایه گذاران کشورهای مختلف به دنبال سرمایه گذاری در کشور ما هستند و این مساله به سبب وجود همین امنیت است.

وی افزود: این همدلی در سایه زعامت مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

علوی خاطرنشان ساخت: رسول اکرم(ص) تاکید داشتند که آرامش در جامعه اسلامی لازمه تحقق وحدت و برادری است و امروز نیز مسئولین باید در سایه این آرامش دست به دست هم دهند.

وی تاکید کرد: هر حرکتی که همراه با اختلاف باشد هیچ تاثیری نخواهد داشت و همدلی و همکاری برکات زیادی برای ما به ارمغان خواهد آورد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: کاهش رکود و بیکاری و افزایش اشتغال از جمله آثار تحقق اقتصاد مقاومتی است و امروز این مساله در شهرستان محلات به خوبی صورت پذیرفته بنابراین ما باید به توانمندی ها و منابع داخلی تکیه کنیم.

علوی افزود: ایرانیان در داخل و خارج از کشور سرمایه عظیمی دارند که با بهره گیری از این سرمایه ها و پتانسیل های داخلی و خارجی می توانیم گام های بلندی در راستای رشد اقتصادی برداریم.