دوربین طرح ترافیک در رودان نصب می شود

کورش نیک طبع معاون فرماندار رودان در جلسه شورای ترافیک شهرستان، گفت: هرگونه افزایش نرخ کرایه در مسیرهای برون شهری ممنوع است و افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه در ایام نوروز، از ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ صورت گرفته بود و مطابق با دستور العمل استانی، پس از این تاریخ هرگونه افزایش کرایه وجاهت قانونی ندارد.

 

معاون فرماندار رودان اظهار کرد: با برنامه ریزی مناسب در راستای حفظ شان و جایگاه مسافران مسیر رودان به بندرعباس، نسبت به ساماندهی ایستگاه مسافران این مسیر تلاش، و این ساماندهی به شهرداری رودان واگذار می شود.

 

نیک طبع افزود: برای کاهش حوادث رانندگی در برخی از معابر شهری رودان با انجام کار کارشناسی، برخی از سرعت گیری ها حذف و یا رنگ آمیزی شود.

 

وی ادامه داد: مراحل کار بازسازی میدان مرکزی شهر رودان نیز طی ۲ ماه انجام و تکمیل می شود و با تلاش شهرداری رودان این پروژه در زمان کوتاهتری به بهره برداری می رسد.

 

نیک طبع اضافه کرد: حوزه اسحفاظی محدوده شهر و خدمات شهری با مدیریت پلیس راهور و پلیس راه به مشخص شده و با انجام این کار، محدوده های ارائه خدمات و پوشش مسیر های پلیس راهور و پلیس راه معین می شود.

 

معاون فرماندار همچنین گفت: در جهت مدیریت ترافیکی با پیگیری شهرداری رودان نسبت به نصب دروبین های طرح ترافیک در شهر رودان اقدام می شود.

 

وی در پایان از همکاری ادارات عضو شورای ترافیک شهرستان رودان با پلیس راهور و پلیس راه در طرح ترافیک ایام تعطیلات سال نو قدر دانی کرد.