تشکیل سومین جلسه شورای اداری شهرستان ابوموسی+تصاویر

سومین جلسه شورای اداری شهرستان ابوموسی به ریاست فرماندار و حضور مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی کشور عزیزمان، نجفی معاون فرماندار شهرستان ابوموسی دستور کار جلسه را تشریح کرد و سپس محمد زرنگاری رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان گزارش مفصلی از آخرین وضعیت میزان تولید و مصرف آب در شهرستان و پروژه ها و طرحهای در دست اقدام در شهرستان را ارائه و از تمامی شهروندان درخواست کرد که در مصرف آب صرفه جویی و آب را بهینه مصرف کنند.

 

در ادامه رئیس اداره مخابرات شهرستان گزارشی از وضعیت زیرساختهای ارتباطی شهرستان ارائه نمود و توضیحاتی در خصوص علل اختلال در تلفنهای ثابت و مشکل آنتن دهی شبکه موبایل در شهرستان را بیان نمود.

 

سپس معاون فرماندار شهرستان ابوموسی با اشاره به در پیش بودن هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، خواستار مشارکت همه دستگاههای اجرایی شهرستان در برگزاری برنامه های این هفته در شهرستان شد و بر لزوم هوشیاری خانواده ها و تقویت بنیه اعتقادی جوانان و نوجوانان جهت جلوگیری از آسیبهای اجتماعی تاکید کرد.

در پایان محمد سعیدی فرماندار شهرستان ابوموسی با تشکر از تمامی کسانی که در برگزاری مراسم یوم الله 14 و 15 خرداد و اعزام کاروان به مرقد امام(ره) تلاش کردند، با اشاره به در پیش بودن مناسبتهای مهم ملی و مذهبی، خواستار مشارکت و حضور گسترده مسئولان در برنامه ها و مراسم های فرهنگی و مذهبی شهرستان شد.

 

وی همچنین با اشاره به مشکل اختلال در تلفنهای ثابت و سیار و کمبود خطوط تلفن ثابت در شهرستان، بر پیگیری این مشکل توسط اداره مخابرات و همچنین فرمانداری شهرستان تا رفع اساسی این معضل تاکید کرد.

 

فرماندار شهرستان ابوموسی در ادامه به ارائه آمار و ارقامی از وضعیت نگران کننده مواد مخدر در کشور پرداخت و گفت: مهمترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی جوان و کارآمد می باشد که دشمن جهت از بین بردن این سرمایه عظیم راههای مختلفی را آزمایش و عملیاتی نموده است که یکی از این راهها کشاندن جوانان ما به سمت مواد مخدر می باشد.