سرگردانی تیر های برق در وسط خیابان های پارسیان

به نقل از پارسیان خبر؛موضوع گزارش این بار پارسیان خبر در خصوص معضلی است که گریبان گیر نقاط مختلف شهر شده و شاید همه از کنار آن به سادگی می گذریم و به قدری دیدیم و نادید گرفتیم که کم کاری مسئولین و حل نشدن این مشکل برایمان عادی شده است.

 

شاید می شود تصور کرد که در حال راه رفتن در خیابان با چشمه بسته باشید،احتمال اینکه سرتان به تیربرق برخرد کند دور از ذهن نباشد، اما اگر با خودروی خود در برخی خیابان های شهر در حال گذر باشید، احتمال اینکه در وسط خیابان با تیر برق وپایه های سرگردان برخورد نمایید هیچ گاه نباید به ذهن خطور کند اما در پارسیان مواظب این احتمال ها باشید چرا که در برخی خیابان های پارسیان تیر برق ها وپایه هایی در درون خیابان قرار دارند که در دوربرگردان هایی امکان دور زدن یک فرمانه وجود ندارد که این خود یک مشکل بزرگی است.

 

تیرهای چراغ برقی که در وسط خیابان ها وبرخی کوچه ها دیده می شود موجب شده است علاوه بر ایجاد مشکلات جانی و مالی حاصل از تصادفات رانندگی، نمای نازیبا و زشتی نیز به خیابانها ومعابر شهر ببخشد.

 

مسئولان شهری و اداره برق با بی توجهی به تیرهای برقی که سالیان سال همچون تیری بر قلب خیابان ها فرو رفته، نه تنها هیچگونه تلاشی برای رفع این معضلات نکرده بلکه به اعتراض شهروندان نیز توجهی نمی شود.

 

یک راننده پارسیانی که از وجود تیرچراغ برق در خیابان معلم اظهار نارضایتی می کند می گوید: تیر برق در وسط معابر رها شده است و برای رانندگان وسایل نقلیه بستری برای به وجود آمدن تصادف ایجاد کرده است.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5