برپایی تجمع ده‌ها هزار نفری زنان محجبه در حاجی آباد

به نقل از پیارم حاجی آباد سرهنگ حجت امیری کیا هدف از برگزاری تجمع ده‌ها هزار نفری زنان محجبه، ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه و مقابله با همجه‌های پیش‌بینی‌شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان برشمرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها با محوریت عفاف و حجاب در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این گردهمایی به‌منظور فرهنگ‌سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه، ایجاد زمینه همکاری و هم‌افزایی سازمان‌ها، نهادها و مؤسسه‌های مردم‌نهاد در زمینه عفاف و حجاب و همچنین تقویت اعتماد به‌نفس در زنان محجبه اجرایی می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، نشست منتظران مهدی موعود(عج) با رویکرد عفاف و حجاب، میراث انبیاء، نشست سرگروه‌ها با خانواده‌های مربیان، تجمع ده‌ها هزار نفری زنان، خودباوری و برتری فرهنگی، نمایشگاه البسه با رویکرد عفاف و حجاب تولید ملی و ترویج البسه عفیف، تشویق زنان نمونه محجبه که بیش از دو دختر محجبه تربیت کرده‌اند را از مهمترین برنامه شاخص در طول هفته عفاف و حجاب در میناب برشمرد.

 

امیری کیا اذعان داشت: تمامی برنامه‌ها در طول هفته عفاف و حجاب به شکل گسترده با فضای فرهنگی پیرامون عفاف و حجاب در اماکن عمومی و خیابان‌های شهر با محوریت برپایی مانور ده‌ها هزار نفری زنان محجبه و آحاد مردم در سطح شهرستان با برنامه‌ریزی و کیفیت عالی برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در فضاسازی تبلیغی و محتوای تبینی براساس آیات قرآن تاکیدات معصومین(ص) و بیانات حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، ضرورت ترویج و تحقق زندگی عفیفانه پیش‌بینی و برنامه‌ریزی جامعی صورت گرفته است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  حاجی آبادخاطرنشان ساخت: مانور ده‌ها هزار نفری زنان محجبه در حاجی آباد ویژه هفته عفاف و حجاب در روز بیست و یکم تیرماه امسال در سطح شهرستان حاجی آباد برگزار می‌شود.