دلنوشته فرزند شهید به پدرش

به  نقل از  رفتارنیوز، اسحق عامری فرزند شهید اسحق عامری، شهید حادثه هواپیمایی ایرباس IR655 که توسط ناو آمریکایی وینسنس مورد اثابت موشک قرار گرفت در یادداشتی که در اختیار خبرنگار ما قرار داده است با سلامی بر پدر شهیدش آغاز می کند: پدر عزیزم سلام

 

امروز که برایت می نویسم من یکسال از تو بزرگتر شده ام؛اما بگذار حرمت نام تو و عقده دل من هر دو باقی بماند تو همچنان اسحق بزرگ بمان و من اسحق کوچک.

 

راستی از آن طرف چه خبر؟ اینجا که هوا خوب است.

 

قول دادم بودم ٢٩١ اختراع به احترام امام خمینی (ره) و همراهان شما در پرواز انجام دهم شمار این اختراعات ثبت شده و در حال ثبت از مرز ٢٥ عدد هم گذشت ، ولی اینقدر مظلوم بودی که ٢٩١ اختراع هم انتقام خونت را نمی گیرد و تصمیم گرفتم ٢٩١ اختراع در خلیج فارس توسط جوانان ایرانی رونمایی شود.

 

برای نیل به این هدف مسابقات اختراعات راه انداختم و سال گذشته که با تمام توان برگزار کردم و کمک کن این جشنواره هر ساله برگزار شود و ما ملت جنگجویی نیستیم ؛ انتقامت را از طریق علم می گیرم.

 

تاکید می کنم ما با هیچ مردمی حتی امریکایی ها هم مشکل نداریم بلکه با تفکر برخی دولتمردان مبنی بر خونخواری ، زیاده خواهی و کودک کشی مشکل داریم و من همچنان با قلمم شمیشیر می زنم،امسال در یکی از بهترین دانشگاه های ایران در مقطع دکتری پذیرفته شدم و امیدوارم تلاش هایم را از آن بالا ببینی.

 

راستی پسرم "میکائیل " الان که دارم برایت می نویسم کنار من آرام گرفته و "مستند ٦٥٥" را میبیند.باشد که سه ٣ ماه بیش ندارد،اما به تو افتخار می کند.

 

راستی پدر ، می دانی  در شهر ما "جک و رز" قصه تایتانیک از شهدای ایرباس شناخته شده تر هستند؟تقصیر ما جوانان و نسل سومی های انقلاب نیست،هنوز سینمای ایرانی برای ایرباس یک فیلم خوب نساخته است و حالا تصور کن عکس این اتفاق برای آمریکا می افتد و هالیود عجب شانتاژ خبری راه می انداخت،نگاه به تیپ و مدل موی ما جوانان نکن ما دلمان با شهداست.

 

خلاصه تقصیر جوانان شهر نیست تقصیر آنانی است که برای شهدای ایرباس یادمانی نساخته اند نمی دانم شاید بودجه نیست و حالا که پول ساختن یادمان نیست کاش نام فرودگاه بندرعباس را به نام "شهدای ایرباس"تغییر نام دهند.من که صدایم به جایی نرسید. شما از آن بالا فشاور بیاور و بگو نگران بودجه اش هم نباشند پول تابلو جدید را از خود خانواده شهدا بگیرند.

 

سایه مقام عظمای ولایت مستدام باد.

اسحق عامری

فرزند خلیج فارس