محرومیت بشاگرد از تماشای یورو

به نقل از بشاگرد نیوز؛درحالی که امروزه در سراسر دنیا جوانان را بزرگترین سرمایه و نیروی حال و آینده میدانند وحکومت ها تمام تلاش خود را معطوف خدمات رسانی به این قشرعظیم تحصیل کرده ونیروی عظیم جوامع امروزی کرده اند و بهترین تکنولوژی را برای استفاده و رشد فکری و روحی و روانی و بروز استعدادهای آنها بکار میبرند و سالم ترین سرگرمی ها رابرای جوانان مهیا می یازند.

 
جوانان این منطقه محروم شهرستان بشاگرد که علاوه برمشکل شدید بیکاری وعلافی و کمبود آب آشامیدنی ؛ نبود اینترنت نامناسب و هزاران مشکل دیگر و حداقل دلخوشی یشان نشستن پای تلویزیون وجعبه جادویی وتماشای مسابقات ورزشی بود که حداقل بدینوسیله بتوانند خلا شدیدبیکاری ومشکلات روح وروانی راازاین طریق جبران نموده وسرگرمی سالم ومناسبی داشته باشند.
 
 
اما گویا دست تقدیرچنین است که تلویزیون و صداوسیمای استان هم با بی توجهی به خواسته های بحق این قشرمهم جامعه انان را ازاین حق طبیعی وقانونی وبسیارمهم هم محروم سازد.
 
 
با توجه به شکایت شبکه قطری بین اسپورت از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش ماهواره ای مسابقات یورو ۲۰۱۶ متوقف گردیده و فقط از طریق ماهواره زمینی (گیرنده های دیجیتال) قابل دریافت می باشد.
 
 
تقریبا در اکثر شهرستان های استان هرمزگان امکان تماشای مسابقات بوسیله گیرنده های دیجیتال وجود دارد ولی متاسفانه شهرستان بشاگرد فراموش شده و همچنان در زمان پخش مستقیم مسابقات سیگنال این شبکه قطع و پخش سریال و برنامه های دیگر صورت می پذیرد.
 
 
با توجه به علاقه مردم به ویژه جوانان بشاگردی به تماشای این مسابقات و عدم پخش مسابقات متاسفانه باعث استفاده بیشتر از ماهواره(رسیور) در شهرستان شده است و جا دارد که این مشکل فنی سریعا برطرف شود.