آزادی یک گروگان توسط نیروی مقاومت بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) میناب

ابوذر نخعی طی نشستی اظهار داشت:  با تدبیر تعامل بین سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی ناحیه مقاومت بسیج میناب و در یک عملیات اطلاعاتی و اقدام مشترک این دو نهاد امنیتی شهرستان میناب آقای داود حیدری نژاد که بیست ششم تیر ماه توسط افراد شرور که با هدف اخاذی به گروگان گرفته شده بود  امروز آزاد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان میناب در ادامه افزود: تامین امنیت پایدار و ارتقا شاخص‌های احساس امنیت در اجتماع  دو مقوله است که همواره مورد تاکید مسئولان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است که در مقاطع مختلف زمانی مورد حمله و تهاجم دشمنان و خاطیان نظم و امنیت اجتماعی قرار گرفته است که با درایت و هوشمندی نیروهای امنیتی هیچ خللی  بر امنیت این کشور وارد نشده است.

معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان ساخت: امنیت بالایی که در کشور شاهد هستیم مرهون تلاش و مجاهدت‌های نیروهای مخلص امنیتی کشور چون سربازان گمنام و فرزندان عزیز این کشور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد که امنیت پایدار و خدشه ناپذیری را برای این کشور به ارمغان آورده اند .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب یادآور شد: شهرستان میناب با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی و اجتماعی که در آن واقع شده است یکی از شهرستان‌های است که دارای ضریب امنیتی بالایی می باشد .

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز و قابل تحسین نیروهای پاسدار امنیت شهرستان که از سربازان گمنام امام زمان و فرزندان این ملت در سپاه و بسیج شاهد هستیم  شناسایی و برخورد سریع و  قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت است که  این موضوع را در مورد آزادی این گروگان شاهد بودیم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان خاطر نشان کرد که این آدم‌ربایی در تاریخ 26 تیر ماه اتفاق افتاد که گروگان مذکور در تاریخ 26 مرداد ماه به دست توانمند برادران عزیز سپاه میناب و سربازان گمنام امام زمان (عج) آزاد شد.