افتتاح 9 پروژه شیلات هرمزگان با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال در هفته دولت

سید پرویز محبی،مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت گفت: پرورش در قفس،پرورش میگو و حوزه مدیریت بنادر صیادی مهمترین بخش های 9 پروژه استان است که در راستای  آبزی پروری و کاهش فشار صیادی بر آبزیان خلیج فارس در دست اقدام است.

محبی با بیان اینکه افتتاح پروژهای در بخش مدیریت بنادر صیادی نقش مهمی در تسهیل خدمات رسانی به جامعه صیادی و مردم را دارد، اظهار کرد: با بهره بردای از این پروژه ها شاهد تحقق بخشی از ظرفیت های شیلاتی استان خواهیم بود که این مهم همواره یکی از اهداف کار دولت تدبیر و امید بوده است.

وی اظهار کرد: افتتاح و بهره برداری فاز 2 پرورش ماهی در قفس شرکت نیکسا و شناورهای این پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 360 میلیارد و 750 میلیون ریالی بخش خصوصی، افتتاح و بهره برداری از سایت پرورش ماهی در قفس درنا مهر قشم با سرمایه گذاری بالغ بر 20 میلیارد ریالی بخش خصوصی و همچنین افتتاح و بهره برداری از سایت پرورش ماهی در قفس جهاد نصر با سرمایه گذاری بالغ بر 27 میلیارد ریالی بخش خصوصی  پروژه های شاخص اقتصاد مقاومتی در حوزه پرورش ماهی در قفس می باشد.

محبی با اشاره به بهره برداری از فاز اول سایت پرورش میگو دوستکو با سرمایه گذاری بالغ بر 30 میلیارد ریالی بخش خصوصی تصریح کرد: آب شیرین کن گوگسر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود.

مدیر کل شیلات هرمزگان خاطرنشان کرد: افتتاح و بهره بردای از سایبان صیادی لارک با اعتباری بالغ بر یک  و نیم میلیارد ریال،افتتاح و بهره برداری از ساختمان مدیریت بندر صیادی حسینه و واگذاری مدیریت بندر صیادی چیروئیه به تعاونی منطقه را دیگر پروژه های قابل افتتاح و بهره بردای دولت یازدهم می باشد.