حادثه تروریستی سامرا بار دیگر خباثت تکفیری‌ها و آل‌سعود را نشان داد

جاسم جادری عصر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی استان هرمزگان با تسلیت شهادت تعدادی از زائران استان هرمزگان در حادثه تروریستی شهر سامرا در کشور عراق، عنوان کرد: براساس احادیث و روایات اگر کسی در راه حب و عشق اهل بیت(ع) جان خود را از دست بدهد، درجه شهید را دارد و همچنین اگر زائر امام حسین(ع) در راه زیارت این امام بزرگوار کشته شود با ریختن نخستین قطره خون تمامی گناهان او بخشیده می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند متعال اجر و مرتبه شهید را به کشته‌شدگان این حادثه عنایت بفرماید و برای خانواده‌های شهدای این حادثه نیز آرزوی صبر داریم.

استاندار هرمزگان افزود: این حادثه تروریستی خباثت تکفیری ها و آل‌سعود را بار دیگر نشان داد و هدف استکبار و آل‌سعود این است که اجازه ندهند، رستاخیز عظیم در زیارت اربعین شکل بگیرد.

جادری با تاکید بر اینکه باید مراقبت لازم از زائران انجام شود، تصریح کرد: پس از این حادثه تردد به شهر سامرا ممنوع شده و باید به کاروان‌های دیگر این تذکر داده شود و در زمینه تامین امنیت زائران عوامل نظامی و انتظامی دقت لازم را در مسیرها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرهایی همچون کربلا و نجف امنیت لازم برقرار است و قطعا مردم حماسه‌ای پرشور و باشکوه و رستاخیزی عظیم در زیارت اربعین در سال جاری رقم خواهند زد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: برای خدمات‌رسانی به زائران استان هرمزگان چهار موکب در کشور عراق و 6 موکب در مسیر عبور زائران استان در داخل کشور راه‌اندازی شده است.

جادری گفت: همچنین موکب مردم هرمزگان در مرز شلمچه برپا شده است که کمک‌های ارسالی مردم استان باید در این موکب نمود داشته باشد.