آماده‌سازی تیم مهارتی شهرستان‎ها در استان همدان

صبح امروز جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با حضور مدیرکل فنی و حرفه‌ای، معاونان، روسای مراکز، روسای ستادی و کارشناسان حوزه مدیریت در سالن جلسات مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مدنی برادران شهرستان همدان برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، با اشاره به نامگذاری سال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری افزود: امسال مسئولیت همکاران ما در تمام مراکز برای ارائه آموزش فنی مورد نیاز بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی دوچندان خواهد بود.

علیرضا مهرابی ادامه داد: تنها با برنامه‌ریزی صحیح و اقدام به موقع و عمل درست می‌توان در این امر، موفق بود و نسبت به افزایش کمیت و کیفیت و ارتقای بهره‌وری اقدام کرد.

 وی در ادامه ضمن اشاره به عملکردها و آموزش‌های ارائه شده در سال گذشته افزود: امسال نیز با برنامه‌ریزی مطلوب برای مناطق حاشیه‌ای و محروم استان و ارائه آموزش دوره‌های مورد نیاز همه گروه‌های مخاطب اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اعتبار سال گذشته افزود: با وجود محدودیت‌های اعتباری، همدلی در مجموعه و تعامل با بخش برون‌سازمانی، فعالیت‌های سال 94 بیش از سال‌های قبل در راستای ایجاد عدالت آموزشی و توسعه متوازن در شهرستان‌ها انجام شد.

وی در ادامه سخنانش از پیگیری و آماده‌سازی تیم مهارتی در هفدهمین مسابقات ملی مهارت (المپیاد) در شهرستان‌ها خبر داد.

شایان ذکر است در این جلسه، نتایج ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی مراکز و ادارات استان براساس سند راهبردی و مهارت مشخص شد.