ایمن‌سازی 150 کیلومتر راه‌ روستایی در فامنین

ابوذر میهنی اظهار کرد: تعمیر و نصب 12 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی در محور پل 123 به تجرک و نصب تابلوی دو طرفه بر پیشانی پل 123 از اقدامات این اداره در شهرستان است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین بیان کرد: پاکسازی 50 کیلومتر شانه و حریم راه‌ها از نخاله و زباله و پاکسازی و تنظیم قنوها با گریدر انجام شده است.

وی از نصب 28 شاخه گاردریل و حفاظ پل در محور تجرک خبر داد و افزود: تعمیر و نصب 200 مورد تابلوهای اخطاری و انتظامی و شستشوی 6 هزار و 500 مورد از علائم ایمنی در چند مرحله انجام شده است.

میهنی خاطرنشان کرد: شستشو و پاکسازی 20 کیلومتر گاردریل در محورهای اصلی و فرعی فامنین نیز انجام شد تا ضمن زیباسازی جاده، دید خوبی را برای رانندگان ایجاد کند.

وی تصریح کرد: پاک کردن و تنظیم 40 کیلومتر از قنوها با گریدر، ساماندهی و نصب علائم جان‌پناه پل، مسیرنما و تابلوهای فلش گروهبانی در محورهای این شهر انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین از اصلاح پیچ خطرناک در مسیر راه‌های روستایی خبر داد و گفت: آزادسازی 150 کیلومتری حریم در محور ویان به کارخانه سیمان، محور پل ساوه به سمت گردنه دخان و محورهای روستایی انجام شده است.