اعطای 370 وام خودکفایی و کارگشایی در ملایر

علی کولیوند امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف در راستای خدمت به مددجویان و افراد نیازمند اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات این نهاد اعطای وام به افراد نیازمند و مددجویان زیر پوشش است

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی افراد زیر پوشش یکی از مهمترین اهداف این نهاد است افزود: تاکنون تعداد زیادی از مددجویان زیر پوشش با گرفتن وام‌های خودکفایی و اشتغال از زیر پوشش این نهاد خارج شده‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر از اعطای 30 مورد وام خودکفایی و اشتغال و همچنین وام کارگشایی به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون توسط کمیته امداد ملایر خبر داد.

وی تصریح کرد: این وام‌ها شامل 125 مورد وام خودکفایی و اشتغال و 245 مورد وام کارگشایی بوده که از منابع داخلی و بانکی به افراد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر میزان وام‌های خودکفایی و اشتغال را یک‌میلیارد و 168 میلیون تومان و مبلغ وام‌های کارگشایی را نیز 374 میلیون تومان دانست.

وی گفت: پیش بینی می‌شود تعداد وام‌های پرداختی خودکفایی و اشتغال تا پایان سال به بیش از 400 مورد و تعداد وام‌های کارگشایی نیز به 800 مورد برسد.

کولیوند، میزان وام‌های پرداختی خودکفایی و اشتغال را در سال گذشته 580 مورد با مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون تومان و میزان وام‌های کارگشایی را نیز 274 مورد با مبلغ 970 میلیون تومان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: وام‌های کارگشایی در راستای هزینه درمان، هزینه تحصیل، تامین جهیزیه و ... بوده و وام‌های خودکفایی و اشتغال نیز در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات، قالیبافی و... به افراد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر ضمن تقدیر از توجه خیران و نیکوکاران در یاری رساندن به مددجویان زیر پوشش این نهاد از اعطای 16 رأس گوسفند برای ذبح و قربانی و توزیع گوشت آن به مددجویان زیر پوشش این نهاد در دو روز گذشته خبر داد.

وی یادآور شد: این تعداد گوسفند به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا شده است که پیش‌بینی می‌شود تا روز عید قربان افزایش پیدا کند.