فرمانده انتظامی نهاوند معرفی شد

ظهر امروز طی مراسمی با معرفی منصور ملکی به عنوان فرمانده انتظامی نهاوند؛ از خدمات 28 ماهه محسن اقبالیان قدردانی شد.

فرمانده انتظامی همدان در این مراسم نهاوند را امن‎ترین شهر غرب کشور نامید و گفت: در این شهرستان جرم خشن نداریم و ارتکاب به جرایم خشن کاملا از بین رفته است که این مهم نشاندهنده اوج احترام مردم به قانون و به حریم همدیگر است.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب با اشاره به اینکه مردم بالاترین سرمایه اجتماعی و معنوی پلیس خدمتگزار هستند افزود: در 6 ماهه اول امسال بیش از 284 هراز تماس مردمی با مرکز 110 در سطح استان همدان برقرار شده است.

وی گفت: بیش از 49 درصد از این تماس‎ها عملیاتی و منجر به انجام مأموریت شده و 51 درصد آنها مشاوره مردمی بوده که بیانگر اوج اعتماد آنها به نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه اگر همکاری آحاد مردم با پلیس نباشد این مجموعه نمی‌تواند ماموریت‎ها را به درستی انجام دهد، افزود: همکاری خوب و اثرگذار مردم با نیروی انتظامی موجب شده رضایتمندی مردم شده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان بیش از 28 منطقه حادثه‎خیز توسط پلیس راه استان شناسایی شده است افزود: این مناطق به اداره کل راه و شهرسازی استان همدان معرفی شده‎اند تا برای رفع مشکل آنها اقدام شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز نیروی انتظامی را مظهر اقتدار حکومت اسلامی بیان کرد و گفت: اقتدار همراه با مردمداری از ویژگی‎های پلیس خدمتگذار است.

وی افزود: البته ایمان درونی پلیس ما و وجود معنویت و صداقت در این مجموعه این اجازه را به افراد فرصت طلب نداده و نخواهد داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: فرمانده انتظامی و پرسنل تحت اختیار آنها باید با تیزبینی فرصت ورود این افراد به نیروی انتظامی را ندهند.