مادر بی‌رحم به قتل دو دختر خردسال خود اعتراف کرد

سرهنگ رضا زارعی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 17 و 35 دقیقه سی ام آبانماه سالجاری عوامل پلیس در جریان سقوط 2 دختر خردسال در چاهی در منطقه حصار حاج شمس علی شهر همدان قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اظهارات این مادر سنگدل در آن زمان گویای این بود که محدثه هشت ساله و لیدا کوچولو، هنگام بازی در داخل حیاط منزل مسکونی به داخل چاه سقوط کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی و با وجود بیرون آوردن جسد این 2 خواهر خردسال از درون چاه، کمک امدادگران برای احیای آنها نتیجه نداده و این 2 خواهر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ زارعی اظهار داشت: با توجه به مشکوک بودن مرگ این 2 خواهر پرونده مرگ آنها بر روی میز پلیس و دستگاه قضایی قرار می گیرد تا علت این موضوع مشخص شود، تا اینکه پنج شنبه گذشته مادر سنگدل این دو کودک خردسال به علت عذاب وجدان به قتل کودکانش اعتراف کرد.

سرهنگ زارعی افزود: بنا به اظهار این مادر، وی دارای بیماری روانی بوده و هنگام انداختن دخترانش در داخل چاه تعادل روحی و روانی نداشته است.

وی یادآور شد: این مادر در زمینه نحوه مرگ این دو کودک توضیح داد که ابتدا یکی از دخترانش را به بهانه دیدن ماهی به کنار چاه برده و وی را در داخل چاه می اندازد، پس از انداختن کودک اول به داخل چاه، قاتل برای مدتی از کنار چاه دور شده و مجددا پس از نزدیک شدن به چاه می بیند هنوز فرزندش زنده است و در داخل چاه دست و پا می زند.

رئیس پلیس آگاهی گفت: مادر قاتل منتظر می ماند تا دخترش به طور کامل غرق و جان خود را از دست بدهد سپس سراغ دیگر دخترش که در بستر خواب بوده می رود.

وی با ناراحتی می افزاید: این مادر ، طفل کوچک خود را که در خواب ناز بوده به آغوش گرفته و با قساوت قلب از آغوش خود به قعر چاه می اندازد و جان دادن کودک را در میان آب متلاطم چاه به نظاره می نشیند.

سرهنگ زارعی در آخر گفت: پس از اینکه این مادر بی رحم از مرگ هر 2 فرزندش مطمئن می شود شروع به شیون و فریاد کرده و از دیگر افراد برای امدادرسانی کمک می طلبد.