داماد

معرفی برترینهای ادکلن داماد با ماندگاری بالا

ادکلن داماد از آن فاکتورهایی است که بر جذابیت داماد می افزاید و باعث می شود که تصویری ماندگارتر در ذهن مهمانان از خود بر جای بگذارد.



ادکلن داماد از آن فاکتورهایی است که بر جذابیت داماد می افزاید و باعث می شود که تصویری ماندگارتر در ذهن مهمانان از خود بر جای بگذارد. معمولا حافظه بویایی در انسانها به ثبت خاطرات کمک می کند.مثلا بوی خاک باران خورده شاید شما را یاد کودکیتان بندازد و مثلاهایی دیگر، پس انتخاب ادکلن هم برای بهترین شب زندگیتان مهم است، چون در زیباتر ثبت شدن خاطرات به شما کمک خواهد کردو با هر بار بوییدن آن عطر خاطراتتان را زنده خواهد کرد.

مطلب مرتبط ← نکاتی مهم و اساسی که به عروس و داماد در خرید عطر کمک میکند

همراه با برترین برندهای ادکلن داماد

اگر قصد دارید ادکلنی مخصوص جشن عروسیتان بخرید بهتر است به سراغ انواع پرفیوم perfume بروید که ماندگاری بالاتری دارند زیرا که درصد الکل در آنها پایین تر است. معمولا پرفیوم ها قیمت گرانتری نسبت به ادو تویلت و ادکلن دارند اما بد نیست برای خرید عطر مناسب کمی بیشتری هزینه کنید و صرفه جویی اقتصادی را کنار بگذارید، زیرا که مهم است در آن شب داماد هنگام خوش آمد گویی به مهمانان علاوه بر خوش پوشی و خوش تیپی بوی خوشی هم بدهد که مهمانان را جادو کند. یادتان هم باشد که اگر عطری بخرید که ماندگاری بالایی نداشته باشد خودتان به دردسر می افتید زیرا مجبور می شوید هر چند ساعت یکبار آن را تمدید کنید ولی با این تصور که نمیتوانید تمام مدت شیشه عطرتان را همراه داشته باشید. ما برای انتخاب بهترین ادکلن داماد پیشنهادهای ویژه ای برای شما داریم.

کارتیه

” بگذارید از ابتدای کار این را بگوییم که در ایران جا افتاده که عطر را برای خانمها و ادکلن را برای آقایان به کار می برند در صورتی که ادکلن در دسته عطرها قرار میگیرد که غلظت پایین و به همان میزان ماندگاری کمتری دارد، اما ما نیز در این مقاله برای معرفی تمام عطرهای مردانه لفظ ادکلن را به کار برده ایم. “

پاشا کارتیه جزو ادکلن های قدیمی است که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد، این ادکلن تاریخی دارای رایحه ای ملایم و همزمان بسیار مردانه است که حس متفاوت بودن را منتقل میکند. در رابطه با ریشه تاریخی این ادکلن باید بگوییم که این ادکلن سفارشی پاشای مراکش است که توسط لوئیس کارتیه ساخته شده است.

ادکلن پاشا کارتیه دارای ریشه ای عمیق در تاریخ برند می باشدCartier Pasha Edition Noire

اینوکتوس

وان میلیون هم از تولیدات اینوکتوس است که قبل از پاکو رابانا تولید شد و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. پاکو رابانا هم نه به اندازه وان میلیون اما در جایگاه خود طرفدارانی دارد که باعث شده جزو پرفروش ترین عطرهای چند سال اخیر باقی بماند. این ادکلن دارای رایحه عنبر است که میتواند انتخابی بسیار مناسب برای ادکلن داماد باشد.

این عطر با رایحه عنبری که دارد، به عنوان ادکلن داماد بسیار مناسب است.Paco Rabanne Invictus Intense

بولگاری

اگر به دنبال ادکلنی هستید که تمام فصول بتوانید از آن استفاده کنید به سراغ این ادکلن بروید. Bvlgari Man دارای رایحه ای از ترکیبات عرق نیشکر، مرکبات و در نهایت رایحه گل است و همین ترکیبات باعث چهارفصل شدن این ادکلن مردانه شده است.

بولگاری رایحه ای را ایجاد کرده است که مناسب تمام فصول سال است.Bvlgari Man Black Cologne

گوچی

کمتر کسی پیدا می شود که با این برند آشنا نباشد. Gucci Guilty از ترکیب رایحه هایی چون چوب و چرم تشکیل شده است که به شما حسی از تازگی و جوانی می دهد. این عطر شیشه ای ساده و کلاسیک و پرتقالی رنگ دارد و به خوبی می تواند در دل آنهایی که کلاسیک پسند هستند، جا باز کند.

Gucci Guilty Absolute

تروفیت

برند این ادکلن تاریخچه ای بسیار قدیمی دارد. Truefitt & Hill از قدیمی ترین آرایشگاه های مردانه دنیا است. این برند انگلیسی امروزه محصولاتی مخصوص مردان، که شامل تمام وسایل مربوط به اصلاح صورت، صابون و لوسیون بدن، شانه و محصولات مراقبت از مو و محصولات مراقبت از پوست، می شود.

رابحه ادکلن Clubman را نه میتوان خیلی ملایم و نه خیلی تند معرفی کرد بلکه ترکیبی از رایحه مرکبات و گل و چوب و مشک هست که رایحه ای دلنشین و متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد.

رایحه Clubman نه خیلی سنگین و نه بیش از حد لایتTruefitt & Hill Clubman

ژوپ

ادکلن ژوپ ( جوپ ) از آن ادکلنهایی است که به خوبی در میان همگان شناخته شده و مورد پسند است، قدمت این برند به سال ۱۹۸۹ باز می گردد. Wow ترکیبی از رایحه هایی چون چوب، ادویه و وانیل است و این ترکیبات از این ادکلن رایحه ای گرم و شیرین ساخته است. اگر جشن شما در زمستان است این ادکلن گزینه مناسبی برای ادکلن داماد است.

یکی از بهترین عطرهای مردانه از سال 1989 تا به حال، عطر ژوپ استJoop! Wow

  هرمس

هرمس نیز از آن برندهای شناخته شده است که کمتر پیش آمده که عطری را ارائه کرده باشد و مورد پسند واقع نشده باشد. بوی پایه Hermès Rocabar رایحه ای از عطر مرکبات است و کم کم جای خود را به ترکیبی از رایحه های گرم کهربا و سرو می دهد. اگر میخواهید اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهید این عطر را از خاطر نبرید.

اجازه ندهید رایحه تازه ، سبز و عطر مرکبات این ادکلن در لحظه اول شما را فریب دهد.Hermès Rocabar

دیویدوف

برندی شناخته شده که هستند کسانی که وقتی عطر جدیدی از این کمپانی خارج می شود بدون تست و بوییدن آن را خریداری می کنند.Amber Blend دارای رایحه عنبر می باشد که همین رایحه باعث فروش و موفقیت این ادکلن شده است. این عطر را شخصی به نام الیویر پسچکس ساخته که سازنده عطر هایی چون بالمین هوم و وان میلیون پاکو رابانا ، بوده است.

یکی از بهترین رایحه ها برای ادکلن عنبر می باشد که در موفقیت این محصول نیز نقش بسزایی داشته است.Davidoff Amber Blend

جورجیو آرمانی

یکی دیگر از ادکلنهای چهار فصل ادکلنی از برند جورجیو آرمانی می باشد. armani mania از ترکیب رایحه : مشک، عنبر، پرتقال سبز ، تشکیل شده که این ترکیب رایحه ای متعادل و ویژه ساخته است و میتواند انتخابی مناسب برای ادکلن داماد در تمام فصول سال باشد.

بسیار متعادل، با ترکیب سنگین مشک و عنبر و رایحه لایت پرتقال سبز ،انتخابی مناسب برای داماد در تمام فصول.Giorgio Armani Beauty Mania for Men

تام فورد

هیچ شخصی را نمی توانید بیابید که ادکلنی از این برند خریده باشد و بعد پشیمان شده باشد. Bois Marocain ترکیبی از نعناع هندی و چوب سدر است که باعث شده به این ادکلن بویی اسرار آمیز بدهد، اگر شما دارای شخصیتی پیچیده و پر ابهام هستید این عطر به خوبی می تواند نظر شما را جلب کند.

از خرید این عطر هیچ گاه پشیمان و ناامید نخواهید شد.Tom Ford Bois Marocain

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا