داماد

چگونه در کت و شلوار دامادی قد بلندتر به چشم بیاییم؟!

مهم است که در کت شلوار دامادی قد بلند و کشیده به چشم بیایید. اکثر افرادی که قد متوسط دارند می توانند با رعایت چند نکته ساده قد خودشان را بلندتر نشان دهند.



بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند که در کت ‌و شلوار دامادی قد آن‌ها بلندتر و کشیده‌تر به نظر بیاید. افرادی که دارای قد متوسط هستند نیز با در نظر گرفتن چند نکته مهم می توانند قد خود را بلندتر نشان داده و خوش‌تیپ‌تر و جذاب‌تر دیده شوند. شما می توانید برای کت و شلوار دامادی خود مواردی که در مقاله زیر مطرح‌ شده است را رعایت کرده تا قدتان بلندتر دیده شود.

 

کت و شلوار دامادی

کت و شلوار دامادی

۱. اندازه بودن کت و شلوار

در هنگام انتخاب و خرید کت ‌و شلوار دامادی اگر دقت کنید که این لباس دقیقاً اندازه شما باشد، باعث می شود که قد شما بلندتر دیده شود. همچنین اگر لباس شما برایتان گشاد باشد موجب می گردد که ازنظر عرضی بزرگ‌تر نشان داده شوید و در نتیجه قد شما کوتاه‌تر به نظر بیاید.

کت و شلوارکت و شلوار دامادی

۲. استفاده از اکسسوری های مناسب

در هنگامی‌ که شما از یک اکسسوری مناسب برای لباس خود استفاده می کنید، این تزیینات باعث می شوند که دیگران بیشتر به بالاتنه شما توجه کنند و در واقع قد شما در نظر آن‌ها بلندتر می شود‌. شما می‌توانید از اکسسوری هایی مانند سنجاق‌کراوات یا پوشت استفاده نمایید.

اگر از رنگ‌ها و مدل‌های کلاسیک انتخاب کنید تیپ شما بسیار جذاب و شیک خواهد شد.

 

اکسسوری داماداکسسوری داماد

۳. از جلیقه، موی بلند و کمربند استفاده نکنید.

استفاده از کمربند باعث می شود که یک خط افقی در تیپ شما ازنظر بصری به وجود بیاید و درواقع بالاتنه از پایین‌تنه جدا گردد. این مسئله باعث کوتاه‌تر به نظر آمدن قد شما می‌ شود. همچنین استفاده از جلیقه موجب می شود که قسمت میان تنه بدن شما شلوغ شده و توجه‌ افراد به سمت آن برود. زمانی که همراه با کت و شلوار موی خود را بلند می کنید، این کار باعث دیده نشدن گردن شما شده و درنتیجه قد شما کوتاه‌تر نشان داده می شود.

کت شلوارجلیقه داماد

۴. قرار گرفتن دکمه کت در بالای شکم

ازجمله نکات دیگری که رعایت آن باعث می‌گردد قد شما بلندتر به نظر بیاید این است که دکمه میانی در بالای شکم بسته شود. این کار باعث می شود که پاهای شما بلندتر دیده شود‌.

کت و شلوار اسپرت مردانهکت و شلوار

۵. استفاده از کت کوتاه و شلوار بدون چین

اگر می خواهید پاهای شما بلندتر نشان داده شود، اندازه کت را طوری تعیین کنید که زیپ شلوار دیده شود. بدین منظور می توانید کت کوتاه‌تری را بپوشید. در انتخاب شلوار نیز دقت کنید که چین‌خوردگی نداشته باشد و به روی کفش بیاید.

با انجام این کار قد شما در کت و شلوار بلندتر نشان داده می شود.

کت شلوار مردانهکت و شلوار

۶. انتخاب کت و شلوار یک رنگ

هنگامی‌که شما یکرنگ را برای کت و شلوار انتخاب می کنید این مسئله باعث می شود که اندام شما صاف‌تر و درنتیجه قد شما بلندتر به نظر بیاید.

بخصوص اگر لباس شما سرتاپا یکرنگ باشد، تأثیر بسیار زیادی در بلندی قد شما می گذارد.

کت شلوار مردانه 2017کت و شلوار

۷. انتخاب لباس راه‌راه عمودی

کت و شلوارهای که دارای راه‌راه عمودی هستند موجب می شوند که ازنظر بصری اندام شما کشیده‌تر دیده شود.

کت شلوار مردانهکت و شلوار راه راه

۸. ست کردن جوراب و شلوار

بسیاری از افراد در انتخاب جوراب دقت نکرده و به آن توجه خاصی ندارند اما در انتها لازم است که بگوییم هماهنگ بودن جوراب و شلوار پاها را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد.

ست کردن کت شلوارکت و شلوار یک رنگ

 

امیدوار هستیم که مطالبی را که برای شما یادآوری کردیم باعث انتخاب یک کت و شلوار مناسب در روز دامادی گردد.

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا