استایل و مد بانوان

فصل پاییز و رنگ‌های جذاب لباس‌ها

فصل پاییز و رنگ های جذاب لباس ها

هنگامی‌که قصد داریم از ترکیب رنگ لباس مناسب صحبت کنیم حتماً باید در نظر داشته باشید که رنگ پوست و موی شما نیز بخشی از این ترکیب‌بندی را تشکیل خواهد داد. بدین معنی که درجه تیرگی رنگ پوست شما بر روی لباس‌هایی که قصد دارید انتخاب کنید تأثیر مستقیم می‌گذارد. ما در این متن به‌طورکلی اشاره‌ای به ترکیب‌بندی‌های مناسب رنگ لباس در فصل پاییز می نماییم. اما شما همان‌طور که گفته شد با توجه به میزان تیرگی رنگ پوست خودتان می‌توانید در این پیشنهادهایی که به شما ارائه می شود تجدیدنظر بنمایید.

به‌طورکلی در صنعت مد به تضاد بین فصول و رنگ لباس اهمیت بسزایی داده می شود. بدین معنی که شما در فصل‌های گرم سال یعنی بهار و تابستان بهتر است از رنگ‌های سردتر استفاده نمایید و همین‌طور در فصل‌های سرد سال مثل فصل پاییز و فصل زمستان از رنگ‌هایی که کمی گرم‌تر باشند، بهره ببرید. اما مشخصاً در مورد فصل پاییز باید بگوییم که به علت وجود رنگ‌هایی از قبیل قرمز، نارنجی و زرد به‌صورت گسترده در طبیعت، در این فصل امکان پوشیدن لباس‌هایی که با فصل پاییز ازنظر رنگ تضاد دارند بسیار زیاد است. با توجه به اینکه چه جنبه‌ای از شخصیت خودتان را می خواهید با لباس پوشیدن به دیگران عرضه نمایید، می توانید در این رنگ‌بندی‌های متنوع انتخاب‌های فراوانی داشته باشید.

به‌عنوان مثل اگر قصد دارید که دیگران شما را به‌عنوان شخصی آرام در نظر داشته باشند،  می‌توانید در فصل پاییز از ترکیب رنگ صورتی کم‌رنگ با سبز زیتونی و یا سبز یشمی استفاده کنید. همان‌طور که می بینید ترکیب این دو رنگ با آب‌وهوای پاییزی بسیار زیبا و مناسب است. اما مثال‌های دیگری نیز وجود دارد به‌عنوان نمونه می‌توان به رنگ خاکستری کم‌رنگ اشاره نمود. استفاده از این رنگ نیز در فصل پاییز به‌خصوص برای نیم‌تنه بالای بدن بسیار مناسب است.

رنگ های جذاب لباس از سبز نا صورتی

رنگ های جذاب لباس از سبز نا صورتی

همواره تلاش داشته باشید که از رنگ‌های گرم که در طیف رنگی متضاد با یکدیگر قرار دارند برای پوشش بالاتنه و پایین‌تنه استفاده نمایید. به‌عنوان‌مثال خاکستری کم‌رنگ را می توانید با یک شلوار سرمه‌ای تیره استفاده کنید که هم در تضاد با یکدیگر باشند و هم در تناقض بارنگ‌های موجود در طبیعت باشد. هنگام فصل پاییز وجود این تضادها می‌تواند باعث شود که تیپ شما بیشتر به چشم دیگران، زیبا و مناسب بیاید.

رنگ‌های محبوب در پاییز

رنگ‌های محبوب در پاییز

از رنگ‌های محبوب دیگری که در فصل پاییز استفاده می‌شود، می‌توان به رنگ آجری اشاره کرد. این رنگ باوجوداینکه با رنگ طیف طبیعت همخوانی دارد اما می‌تواند گرمی بسیار زیادی را برای چشم کسانی که این لباس‌ها را بر تن شما می بینند ایجاد کند و به‌طور خاص می‌تواند با توجه به این‌که تضاد زیادی بین این رنگ و طبیعت در فصل پاییز وجود ندارد، برای این فصل مناسب باشد. استفاده از طیف‌های مختلف رنگ سبز تیره نیرنگز در فصل پاییز بسیار مناسب است. یعنی شما می توانید با پوشش رنگ سبز تیره در کنار رنگ‌های روشن‌ ولی درعین‌حال گرم نیز تنوع بسیاری ایجاد نمایید و تضاد بسیار جذابی را بارنگ‌های موجود در طبیعت فصل پاییز داشته باشید.

ست رنگ های مناسب برای فصل پاییز

دقت داشته باشید از پوشیدن لباس‌های یکدست مشکی و یا یکدست تیره اجتناب نمایید؛ زیرا این استایل ها می‌توانند درخشش پوست شما را خنثی نمایند که این اتفاق به‌هیچ‌عنوان مناسب فصل پاییز نیست.

رنگ های جذاب لباس برای پاییز

رنگ های جذاب لباس برای پاییز

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا